Vakantiehuisje te huur in het zuiden van Sardinie

  • Hans

    Zon zee en Sardegna,

    Wij (particulieren) verhuren ons vakantiehuisje, gelegen in een dorpje in het zuiden van Sardinie op ongeveer 65 km van de hoofdstad Cagliari. Het is een gezellig en knus ingericht huis in ‘Sarda-stijl’. Zo is de ruime eetkeuken voorzien van een originele haardpartij en rustiek keukenblok. Maar ook de moderne snufjes zijn niet vergeten; zo is er een magnetron, waterkoker en een espressomachine. Kijken naar een Italiaans tv-programma of luisteren naar een Italiaanse radiozender behoren ook tot de mogelijkheden. De 2 slaapkamers zijn romantisch en stijlvol ingericht en ademen rust, stijl en eenvoud uit. Na een dagje strand kun je je lekker opfrissen in de mooie badkamer voorzien van douche, toilet, wasbak en föhn. Op het binnenplaatsje is er altijd plaats voor zon en schaduw zodat je op elk moment van de dag lekker kunt buitenzitten.

    Het huisje ligt op vijf minuten lopen van het dorpsplein waar je de terrasjes en restaurantjes kunt vinden. De oude steegjes, de karakteristieke gebouwen, het mooie kerkplein zijn kenmerken die het dorpje charme geven. Op tien autominuten ben je van de kust verwijderd waar je de rustige mooie stranden kunt vinden en waar je ook een mooie tocht op de ‘strada panoramica’ kunt maken vanwaar je kunt genieten van schitterende zeegezichten.

    Ook uitstapjes naar de diverse steden is aan te bevelen, evenals een wandeling in het ‘ruige’ bergachtige landschap. Er is genoeg te beleven om een fijne vakantie te hebben. Het vakantiehuisje biedt plaats aan vier pesronen; ideaal dus om met je gezin of een stel vrienden op vakantie te gaan.

    Voor meer informatie kunnen jullie ons mailen of kijken op onze website www.sardinie-vakantiehuis.nl

    Alvast een fijne vakantie gewenst

  • liliana

    Hoi Hans dove si trova questa bellissima huis? equanto per 4 persone nel mese di luglio e la prima di agosto? grazie un saluto liliana

    liliana

  • Hans

    Ciao Liliana,

    Grazie per la tua reazione. La casa e situata nella Costa del Sud a 65 km da Cagliari. L'ultima settimana di Luglio e la prima di Agosto sono purtroppo prenotate.

    Ciao e grazie,

    Hans

  • Natasja

    Beste Hans,

    Heeft u nog beschikbaarheid vanaf 16-09-2006 voor 1 of 2 weken? Graag zou ik ook de prijs willen weten.

    Alvast bedankt

    Natasja Ajd

  • Hans

    Hoi Natasja,

    Bedankt voor Uw reactie. Ik kan U helaas pas zaterdagavond of zondag as. laten weten of casa Fiore vanaf 16 september wel of niet beschikbaar is. Het is namelijk tot die tijd even gereserveerd maar ik geef een seintje zo gauw ik uitsluitsel heb gehad. Ik heb wel alvast een foldertje als bijlage toegevoegd waarin het een en ander staat over ons huis en de omgeving. Dit foldertje kunt U ook uitprinten. De prijs in die periode is 300euro per week daarbij zijn inbegrepen gas, water en elektra en het gebruik van beddengoed en handdoeken ( geen strandlakens). De schoonmaakkosten zijn 50euro per gehuurde periode en we vragen een borg van 200euro. Het huis biedt plaats aan 4 personen. Het dorp Teulada ,waar ons huis ligt, is gelegen op ongeveer 1 uur rijden van de hoofdstad Cagliari waar tevens een luchthaven is. Wilt U met het vliegtuig gaan en kunt U kiezen dan is dit de dichstbijzijnde luchthaven.

    Ik laat U zo snel mogelijk meer weten over de beschikbaarheid maar mocht U tussendoor nog vragen hebben dan hoor ik dat graag van U.

    U kunt mij ook rechtstreeks mailen voor meer informatie.

    vriendelijke groeten,

    Hans

  • Molemans

    Ik ben nog op zoek naar een woning of een bungalow op een camping voor de periode 4-8 tot en met 7-8 voor 4 personen, weet u nog ietsHans schreef:

    >

    > Zon zee en Sardegna,

    >

    > Wij (particulieren) verhuren ons vakantiehuisje, gelegen in

    > een dorpje in het zuiden van Sardinie op ongeveer 65 km van

    > de hoofdstad Cagliari. Het is een gezellig en knus ingericht

    > huis in ‘Sarda-stijl’. Zo is de ruime eetkeuken voorzien van

    > een originele haardpartij en rustiek keukenblok. Maar ook de

    > moderne snufjes zijn niet vergeten; zo is er een magnetron,

    > waterkoker en een espressomachine. Kijken naar een Italiaans

    > tv-programma of luisteren naar een Italiaanse radiozender

    > behoren ook tot de mogelijkheden. De 2 slaapkamers zijn

    > romantisch en stijlvol ingericht en ademen rust, stijl en

    > eenvoud uit. Na een dagje strand kun je je lekker opfrissen

    > in de mooie badkamer voorzien van douche, toilet, wasbak en

    > föhn. Op het binnenplaatsje is er altijd plaats voor zon en

    > schaduw zodat je op elk moment van de dag lekker kunt

    > buitenzitten.

    > Het huisje ligt op vijf minuten lopen van het dorpsplein waar

    > je de terrasjes en restaurantjes kunt vinden. De oude

    > steegjes, de karakteristieke gebouwen, het mooie kerkplein

    > zijn kenmerken die het dorpje charme geven. Op tien

    > autominuten ben je van de kust verwijderd waar je de rustige

    > mooie stranden kunt vinden en waar je ook een mooie tocht op

    > de ‘strada panoramica’ kunt maken vanwaar je kunt genieten

    > van schitterende zeegezichten.

    > Ook uitstapjes naar de diverse steden is aan te bevelen,

    > evenals een wandeling in het ‘ruige’ bergachtige landschap.

    > Er is genoeg te beleven om een fijne vakantie te hebben. Het

    > vakantiehuisje biedt plaats aan vier pesronen; ideaal dus om

    > met je gezin of een stel vrienden op vakantie te gaan.

    > Voor meer informatie kunnen jullie ons mailen of kijken op

    > onze website www.sardinie-vakantiehuis.nl

    > Alvast een fijne vakantie gewenst

  • Hans

    Beste Sardinië-reiziger,

    Je kunt eens vragen bij de camping ‘Portu Tramatzu’ in Teulada. Dit is een mooie rustige camping gelegen boven het strand, met prachtig uitzicht over zee.

    De adresgegevens staan op deze link;

    http://sardegnafaita.itinerarionline.it/portu_tramatzu_im_3838.htm

    Ons huisje is nog vrij vanaf 6 augustus tot eind augustus, dus vanaf die datum zouden jullie daar ook gebruik van kunnen maken.

    We horen graag van jullie en alvast een fijne vakantie gewenst.

    Hans