Huurauto

  • Paolo Bellinzis

    Wie heeft de goedkoopste autoverhuurlokatie via het internet?

    Heb nu al een auto gevonden, Lancia Y met A/C, voor 20 dagen en dat kost 585 euro, zonder eigen risico (afhalen Olbia Luchthaven).

    Weet iemand iets wat nog goedkoper is (en dan zonder eigen risico)?

    O ja, het liefst heb ik een auto gratis :)

    Bye,

    Paolo

  • Sandro

    Heee dmeneer de agent….oeps sorry Inspekteur :-)) je moet maar eens via de sites van low cost vliegmaatschappijen kijken die bieden meestal ook een huurautoservice aan die in kombnatie met een vlucht vaker hele interessante speciale aanbiedingen hebben. (Kijk bijvoorbeeld eens op de site van Ryanair of HLX etc.). Het hangt natuurlijk ook af van de periode. Er zijn nu mensen bij mij in Santa Maria die een auto gehuurd hebben voor 14 dagen in kombinatie met een Ryanair vlucht en die betalen 330 Euro voor die periode. Ik weet niet of dit inklusief eigen risico is, maar ik vindt het geen slecht prijsje. Kom je trouwens op Olbia aan of Alghero?

    Laat me eens wat weten, ik kom op 7 augustus in Olbia aan en blijf tot de 28ste

    Groeten Sandro

  • Paolo Bellinzis

    Heb dus gehuurd via

    http://www.travelmarker.nl/transport/auto/online_autoverhuur.htm

    en dan e-autohuur gekozen. Ben uiteindelijk bij Europcar uitgekomen, 20 dagen incl. verzekering, voor 530 euri (incl. airco). Betreft een Lancia Y of gelijksoortige klasse.

    Verder kom ik aan in Olbia, op zich wel een goede plek voor autohuur. Althans dat was het in februari van dit jaar. Augustus zal wel een gekkenhuis zijn voor de autoverhuurders….

    Paolo Bellinzis