huis kopen op sardinie

  • tina

    Hallo

    Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe ik op een site kom waar huizen te koop staan in sardinie,of misshien is er nog wel een andere manier?

    Laat het me weten.

    Alvast bedankt.

  • Sardaholiday

    kijk eens op www.sardahousing.com

    zij hadden enkele jaren terug een NL makelaar in dienst, of het nog steeds zo is weet ik niet.

    verder google eens ,case, vendite, sardegna,

    dan kaom je er wel!

    zoek je iets speciaals of in bepaalde regio? enkele van de huizen in ons bestand staan niet enkel voor de verhuur maar ok in de verkoop, tevens hebben wij diverse huizen die ook voor langere periode's te huur zijn ( sterk gereduceerder prijs)

    voor vragen hier omtrent kun je contact met ons opnemen

    Maarten

    www.sardaholiday.com

    info@sardaholiday.com

  • Iris Oudkerk

    Beste Tina,

    Het is al ruim anderhalf jaar dat je je mail sturde, maar zou je nog niet een huis op Sardinie gevonden hebben, laat het dan weten. Ik woon zelf op Sardinie en werk o.a. als makelaar.

    Graag hoor ik van je.

    Met vriendelijke groet,

    Iris Oudkerk

  • Tina

    Hoi Iris,

    Kijk niet zo heel vaak meer op de site,vandaar dat ik je mail nu pas zie.

    Maar ik heb idd nog geen huis gevonden,vind het erg moeilijk zoeken.

    Hebben jullie misschien een webadres waar ik op zou kunnen kijken?

    M.v.g Tina

  • Nina

    Probeer eens op www.subito.it, hier staan veel advertenties van zowel particulieren als makelaars. Eerst de regio selecteren en dan het onderwerp (immobili). Het is een soort gratis marktplaats.

    Veel succes!

  • Tina

    Hoi Nina,

    Heb net even op de site gekeken.

    Bedankt voor de tip.

    Wie weet kan ik hier verder mee komen.

    Tina

  • Nina

    Laat maar weten als je iets van de gade ziet, ben wel nieuwsgierig!

    Nog een tip, kijk eerst naar wat de particulieren te bieden hebben, dat scheelt in ieder geval een hoop commissie, die kan in Sardinie wel tot 5% oplopen, terwijl hier in Noord Italie 3% het maximum is.

  • tkriek

    Hi Tina,

    Ik kan je wel adviseren om goed in de buurt waar je je huis wil hebben rondkijkt en beter nog is het als er mensen zijn die wat kunnen vertellen over die buurt. Dat kan je wat teleurstellingen besparen.

  • Gioia

    Beste Iris

    Vond deze mail op Google. Gaarne zou ik wat informatie willen over woningen te koop op Sardegna, in het zuiden.

    in afwachting.

    Vriendelijke groet Gioia

  • tim en mo

    Beste Iris,

    Werk je nog op Sardinië?

    Wij zijn erg geïnteresseerd om een huis te laten bouwen op sardinië net buiten ( niet meer dan 8km) Alghero of een oud huisje op te knappen. Het is ontzettend moeilijk om vanaf hier aan meer informatie te komen over te koop staande stukken land etc. Kun jij ons hierbij helpen?

    Groeten Tim en Monique van Dalen- Schouten