vlucht

  • sjors

    Hallo beste mensen ,

    Ik wil graag een vakantie boeken naar Sardinie maar ben tot de ontdekking gekomen dat er (volgens mij) geen rechtstreekse vluchten zijn.

    Volgens mij heeft alles een tussenstop op Milaan of Bologna, Ik heb "t niet zo op vliegen en al helemaal niet op landen en stijgen en het wachten in een vliegtuig op een vliegveld is ook geen hobby van me.

    Het liefst heb ik een rechtstreekse vlucht en dan er snel weer uit op plaats bestemming, haahaha klinkt absurd maar zo is 't nu eenmaal.

    Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat Ryanair vanaf Eindhoven rechtsstreeks vliegt?, maar kan het niet meer terug vinden.

    Ik ga weer voor het eerst in 12 jaar op vakantie dus ben er allemaal niet zo in thuis.

    Weet iemand hier meer over direkte vluchten? Liefst vanaf Amsterdam maar Eindhoven of Brussel mag ook.

  • R

    hallo Sjors,

    Er zullen vast rechtstreekse vluchten gaan vanaf Amsterdam. Maar ryanair is inderdaad een goed alternatief, die gaan alleen niet vanaf A'dam. Kijk even op de site van www.ryanair.nl en dan kan je vanaf brussel, eindhoven of dusselsorf. De drie luchthavens waar je op sardinië op land zijn Alghero, Olbia of de hoofdstad Cagliari.

    Hoop dat je er iets aan hebt.

    Groeten R

  • tkriek

    Hi Sjors

    Ryanair vliegt vanaf Eindhoven een paar dagen in de week op Alghero. Kijk op de site en als je Eindhoven als vetrekpunt kiest zie je vanzelf Alghero in de lijst staan.

  • Laura B

    Hallo Sjors,

    Wij hebben van de week juist een vlucht geboekt met Ryanair via Weeze (Dusseldorf) naar Cagliari. (Rechtstreeks)

    Ryanair vliegt via: Brussel rechtstreeks op Cagliari

    Eindhoven rechtstreeks naar Alghero

    Weeze rechtstreeks naar Cagliari en Alghero

    Helaas gaan alle “gewone” vliegtuigmaatschappijen niet rechtstreeks en heb je altijd een overstap. Je bent dan een hele dag kwijt en het komt ook voor dat je een overnachting nodig hebt omdat de aansluiting niet helemaal klopt.

    grtjes en veel plezier

  • martine

    Beste Sjors,

    Wij nemen een vlucht via Charleroi (belgie) met ryanair. google eens naar goedkope vluchten , en dan heb je veel keus hoor. Wij betalen 287,70 Euro voor 2 personen ( heen en terug, 14 dagen). Groetjes , Martine.

  • martine

    De vlucht vanuit charleroi is naar CAGGLIARI.

  • sjors

    Helemaal goed, ik heb t gevonden en ga nu ff kijken wat het beste uitkomt.

    Allemaal bedankt voor de reacties .

  • Nina

    Beste Sjors,

    Je kunt rechtstreeks van Duesseldorf-Weeze naar Cagliari vliegen aan de zuidkust van Sardinie. Mocht je een vakantiehuis zoeken dan is ons huis misschien een idee, 50 minuten met de auto vanaf het vliegveld, dicht aan zee. Ik raad je zeker aan een auto te huren, zonder zal het moeilijk worden op Sardinie. Neem een kijkje op mijn website www.villasonja.it indien je iets te huur zoekt, hier vind tje alle informatie of je kunt kontakt met mij opnemen voor nadere informatie of vragen.

    Vriendelijke groet,

    Nina

  • Paula

    Beste Sjors

    Transavia vliegt in het zomerseizoen van Amsterdam, met een tussenstop op Corisica, naar Olbia. Van Olbia naar Amsterdam vlieg je rechtstreeks. Een ticket van Transavia is overigens wel veel duurder dan van Ryanair.

    Paula

  • joketeeuw

    Hallo er zijn rechts streekse vluchten bij raynair vanaf Amsterdam naar Alghero.

    Ze zijn ook nog lekker goedkoop.

    succes ermee.

    groet Joke