reisgenoot gezocht

  • joketeeuw

    Ik wil in juni-juli naar Sardegna, en ben op zoek naar een reisgenote tussen de 40 en 60 jaar

    Als je samen gaat kun je een stuk voordeliger B&B boeken en is ook gezelliger.

  • anny borremans

    Graag een beetje meer uitleg a.u.b.

    't Zou dit wel zien zitten gezien Sardinie ook op mijn verlanglijstje staat.

    Intussen…groetjes!

    Anny

  • joke Teeuw

    Hallo Anny leuk dat je reageren wil. Ik heb inmiddels mijn reis al geboekt maar kan de hotels nog omzetten dat is geen punt. gratis reserveren en omzetten geen probleem. Ik ga van 28 juni tot 14 juli.

    Laat ik iets over mezelf vertellen. Ik ben een vrouw van 58 jaar jong en ga voor het eerst alleen op vakantie en vind het erg leuk om te doen. Wel vind ik het gezellig als er iemand dezelfde interesse heeft die mee wil gaan. Samen kun je toch leukere dingen onder nemen. Ik heb een goedkope B&B gevonden in Capoterre in het zuiden voor 25 per nacht.

    Ook blijf ik 3 dagen bovenin het westen daar is het ook heel mooi voor 114 euro.

    Als je met twee personen gaat kan je nog voordeliger gaan dan kost een kamer minder.

    Als je echt interesse heb bel me op voor een afspraak kunnen we elkaar een keer ontmoeten en kijken of we de zelfde interesses hebben.

    Laat maar iets horen.

    groetjes Joke

    tel 06-47248062