Sardinieforum

  • Simon

    Waarom dit prikbord er is sinds enkele weken een nieuw forum over Sardinie opgestart door een stel goed bedoelde mensen.

    Ik neem aan dat ze daar geld ingestopt hebben en laat dat nu niet kapot gaan door een nieuw prikbord.

    met vr gr Simon

  • Janina

    Hoi Simon,

    Dat doen we niet, (kapot maken) je kunt natuurlijk op allebei reageren. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, moet je maar denken.

    vr. gr. Janina

  • Sandro

    Jammer dat de berichten van het “vorige” prikbord kompleet verloren zijn gegaan, maar ik vindt/vond dit toch eigen het beste Prikbord/Forum over Sardinie. Waar is dat andere dan eigenlijk? Kunnen we daar ook een kijkje gaan nemen……

    Groeten Sandro

  • okke

    om ook af en toe eens langs te gaan: http://www.sardinieforum.nl/viewforum.php?f=1&sid=f50761751327b60e2581997844f57c16 …

  • willem.

    Ik kom al 25 jaar op sardinia en m,n familie woont er(barisardo) de ongerepte natuur uitgestrekte stranden en azuur blauwe zeeen zijn adem benemend ook nu nog, TIP! als je verweg gaat naar b.v watervvallen enz..pas op met de imense hitte!

    neem water mee en een licht pistool (het heeft mij gered)bronnen enwatervallen nabij Baai marina (cardedu) zijn enorm mooi(la luna is het paradijs iets verder.

    In Alghero is een pension wat zo vriendelijk en goedkoop is met heldere kamers dat je er wil blijven wonen(nabij winkelstraat aan de kerk met binnenplaats.

    wellicht tot ziens ik ben meestal op Tore di Bari(barisardo) het italiaanse sardinie voor jong en oud kijk ook vlakbij op camping Juan . info:boottocht met eten van 8 t/m 19.00 uur langs de kusten doen!!!!