huurhuis

• Annev

Misschien kan iemand mij verder helpen. Ik ben op zoek naar een huurwoning voor korte tijd. Over een paar jaar ga ik met de vut en mijn bedoeling is om op Sardinie een gedeelte van het te gaan wonen. Met name in de regio Cagliari. Om mij te oriënteren ben ik op zoek naar een (goekoop) adres waar ik ongeveer een drietal weken kan verblijven. Ik zoek geen hotel maar een woning of appartement. Het hoeft niet toeristisch te zijn. Kiefst een woonruite gewoon in een straat. Mijn bedoeling is om in de winter te gaan zoeken. Wie weet iets? Ik ben met weinig tevreden.

gr.AnneV

• gianfranco

Wij hebben een appartement in Alghero (beetje uit de richting van Cagliari, haha) Mooi gelegen, dicht bij het centrum, de haven en het strand. Het heeft een woonkamer, kleine keuken met gasfornuis en electrische oven en koelkast met drie vriesladen. Ver der zijn er twee slaapkamers waarvan 1 met twee pers. bed en de andere twee 1 pers. bedden. Badkamer met bad en toilet en bidet. Achter een groot terras (begaande grond). Beneden nog een garage box. Als je een paar foto's wil zien hoor ik het wel.

Groet,

Gianfranco

• Immy

Hallo Gianfranco, verhuur je het huis ook voor vakantie? En wat vraag je ervoor?

Ik ben in 1979 en in 2003 in Alghero geweest. Graag zou ik er nog een keer terug komen.

Beide keren was in het hoogseizoen waardoor het eigenlijk te warm was om

langere tochten te ondernemen.

Misschien willen we straks in de meivakantie van 2007 wel een weekje naar Sardinië.

• Annev

Het is een eind uit de richting maar ik ken Alghero wel. Niet geschoten is altijd mis en ik zou graag de foto's willen zien en de prijs die je vraagt. Bedankt voor je reactie.

Mijn email is niet verstopt maar voor de zekerheid hier nog een keer.

av0108@hotmail.com

Bedank en groet

AnneV

• gianfranco

Hallo Immy, wij verhuren het appartement ook voor vakantie. Als je je mail adres geeft mail ik je dit weekend foto's en prijzen.

Hallo Annev, ik mail dit weekend het een en ander.

Groet,

Gianfranco

• Salvatore

@ Gianfranco:

Ik ben wel geïnterreseert .Ik wil volgend jaar zomer naar Alghero.Rond Augustus.

• Severina

Ik weet wel een leuk appartement in Tortoli.

Dit complex wordt beheert door mijn zus.

Mocht je iets willen weten geef ik je haar e-mail adres wel door.

groetjes Severina

• Grace

@Gianfranco en Serverina Kun je wat info/foto's mailen betreffende appartement. We zijn met 4 pers. Alvast bedankt!