hlx info

• federico

Hallo ik heb een vraagje wie heeft er wel eens gevlogen met hlx die goedkope duitse maatschappij? hoe is dat en hoe gaat dat als je online boekt?

• Virgilio

Gebruik eens de zoekfunctie federico

• Christina

Beste Frederico,

Als je wilt goedkoop wilt vliegen met HLX kan je het beste de website (wekelijks) goed in de gaten houden. Bijvoorbeeld dinsdagmiddag na 18.00 uur begint het happy hour en worden meestal veel tickets afgeprijsd. Kijk op de beginpagina van HLX en dan bij Angebote en dan bij Schnäppchenflüge. Dan kies je voor Keulen Olbia en zie je gelijk de aanbiedingen. Het vliegen gaat hetzelfde als met Ryanair. Je krijgt na het inchecken je ticket met een nummer. Bij de gate worden eerst de nummers 1 tot en met 89? verzocht naar voren te komen, daarna de overige nummers. Dit verloopt meestal chaotisch. Je hebt in het vliegtuig geen vaste zitplaatsen, maar als je een beetje goed oplet en een beetje doorloopt vanaf de gate ben je niet als laatste in het vliegtuig en heb je nog plaatskeuze genoeg.

Wij vliegen regelmatig met HLX en hebben laatst pas voor de eerste keer een vertraging gehad van 3 uur wachten op Olbia. Maar verder is het reizen met HLX heel goed te doen. Het boeken via internet gaat bijna vanzelf als je de stappen volgt en met een credit card ben je zo klaar. Je krijgt dan met de e-mail een bevestiging.

Succes

Saluti di Christina

• federico

grazie cristina en als je geen creditkaart hebt??

• Christina

Kijk even op het sardinieforum.nl en tik bij de zoekfunctie hlx in. Misschien heb je daar wat aan.

Succes.

Saluti di Christina

• Muis

Ik ben al twee keer met HLX vanaf Keulen naar Olbia gevolgen: prima organisatie, klein vliegveld, je auto kan je perfect parkeren (parkeerplaats twee is tegenover vertrekhal). Aanrader. Via Ineternet geboekt: geen probleem: heb je gewoon een E-ticket. Een jeer wijzigde de vertrektijd (20 minuten): kreeg ik keurig bericht van en of ik dat wilde accepteren

Saluti,MarietteChristina schreef:

• Raimondo

Komen net terug uit Sardinie met HLX.

We kregen nu een stoelnummer en dus geen gezeur.

Nieuw vliegtuig met 3 en 3 zitplaatsen naast elkaar.

Ruime leren stoelen

ENNNNNNNNNN precies op tijd gevlogen , heerlijk.

Wel zeer strenge controle over wat niet mee mocht ecc ecc, maar dat is niet erg.

Vanuit Olbia niet zo streng.

De HLX is echt een aanrader , de parkeerplaats was duurder als de vlucht .

GA ERVOOR en mocht je enkel voor een paar daagjes gaan ,

denk dan eens na over het open voucher die ze je aanbieden.

Ook echt PERFETO.

Kun je gelijk de heerlijke dingen uit Sardinie meenemen.

20 kilo de man aan bagage.