Waar heen?

• Marisca

Hallo,

Wij (2 volwassenen en 1 kindje van dan bijna 4) willen graag op vakantie naar Sardinie maar we hebben geen idee wat nou het aller mooiste deel is van Sardinie.

Heb al om het prikbord en forum gekeken en heel veel site's bezocht maar we komen er niet uit.

Ook vragen we ons af wat nou het beste is. Een georganiseerde reis te boeken of zelf iets zoeken en op eigen gelegenheid te gaan, dan ook daarbij de vraag of we het beste kunnen gaan vliegen of met de auto en overvaren en wat is dan een goede maatschappij?

Onze wensen even op een rij:

Stacaravan/bungalow/appartement

Zee niet verder dan een paar honderd meter

eventueel Zwembad

Restaurants in de buurt

Winkel in de buurt

eventueel Fietsenverhuur

Activiteiten voor jonge kindjes

We willen zo weinig mogelijk gebruiken hoeven te maken van een auto.

Grazie,

Marisca

• Immy

Hallo Marisca, wij zijn in 2003 naar Sardinie geweest en hebben op camping La Mariposa gezeten. We hadden daar een huisje (trekkershut) gehuurd en hebben een geweldige tijd gehad. Ook kan je op deze camping een caravan huren of iets luxere huisjes. Tevens zijn hier ook fietsen te huur. De camping ligt direkt aan het

strand. (gescheiden door een hek). De zee loopt hier langzaam af, dus ideaal voor kleine kinderen.

De stad (Alghero) ligt op loo afstand (ca 1,5 km). Dichterbij is een grote supermarkt. Op de camping is een campingwinkeltje en ook een restaurant.

In het mooie oude centrum van Alghero zijn diverse gezellige restaurantjes

en vele leuke winkeltjes.

De website van de camping is op www.sardinie.pagina.nl te vinden.

• Laura C.

Hallo Marisca,

Ik ben het met Immy eens: Alghero is heel leuk. Wij zaten destijds in Appartement Picale recht tegenover het strand maar ook met een eigen zwembad en dat is ons heel goed bevallen.

Succes!

Gr. Laura

• Marisca

Immy/Laura, bedankt voor de tip.

Groetjes,

Marisca

• Immy

graag gedaan, als je mijn verhaal wil lezen, moet je ff teruggaan naar de eerst pagina via vorige berichten/onderwerpen.

• Gianfranco

Hallo,

wij hebben een appartement in Alghero, 500m van het centrum en haven en 500m van het strand. Welke periode denken jullie aan?

Groet,

Gianfranco

• Marisca

Hallo Gianfranco,

We willen zo rond 9 juni naar Sardinie voor 2 weken. Heb je misschien foto's oid?

Groeten,

Marisca

• Gianfranco

Hallo Marisca,

ik heb wel wat om te laten zien maar de eerste 3 weken van juni zijn al geresereerd.

Als je je mail adres geeft kan ik nog wel wat mailen als je dat wilt.

Groet,

Gianfranco

• Marisca

Hallo Gianfranco,

helaas voor ons want wij willen vanaf 9-6-2007 voor 2 weken naar Sardinie dan heeft het doormailen van foto's ook niet veel zin. iig bedankt voor je tip!

Groeten Marisca

• Virgilio

Sorry Marisca,

maar kan jij niet even zelf wat gaan zoeken op het internet.

Een vraag stellen is leuk, maar vragen wat het mooiste plek van Sardinie is, gaat wel een beetje ver.

En de huisjesmelkers zien ook meteen een potentiele huurder.

Ik vind niet dat het prikpagina hiervoor bedoeld is.