Hallo,
Aanstaande Dinsdag moet ik naar het vliegveld van köln-Bonn.Heeft iemand het exacte adres voor mij, voor de routeplanner??
En vertekken daar de vliegtuigen van HLX??
Saluti
51147 Köln - Kennedystraße , daar vertrekt HLX inderdaad. Ik neem altijd parkhaus 3 -parkeergarage- en loop vervolgens in 'n paar minuten naar het hoofdgebouw, waarna je twee of drie keer met de roltrap omhoog moet. Tegenwoordig kun je ook de boardingpass al zelf afdrukken, kun je meteen door de controle lopen, wel zo handig…
Ciao, Okke
CIAO OKKE ,
vraagje , wat betaal jij voor je parkeren??
Wij waren vorige maand 40 euro kwijt voor de parkeerplaats voor 3 dagen .
We zetten hem altijd op het bovendek en zijn gelijk voor de ingangen van het terminal.
Jij moet dan met de roltrap ??
Leg me dat even uit , want ik begrijp het vaak niet helemaal en draai steeds rondjes daarOkke schreef:
>
> 51147 Köln - Kennedystraße , daar vertrekt HLX inderdaad. Ik
> neem altijd parkhaus 3 -parkeergarage- en loop vervolgens in
> 'n paar minuten naar het hoofdgebouw, waarna je twee of drie
> keer met de roltrap omhoog moet. Tegenwoordig kun je ook de
> boardingpass al zelf afdrukken, kun je meteen door de
> controle lopen, wel zo handig…
> Ciao, Okke
Ha Raimondo,
Moest er even over nadenken, bonnetjes al weggegooid, maar ik dacht dat ik voor de eerste 4 dagen 25 euro moest betalen, en dan gaat het met 5 per dag omhoog, zoiets. Vervolgens zit je ongeveer 300 meter van de onder ingang af, waar ook de bussen en taxis staan. Daar wachten de roltrappen je op. Dat rondjes rijden voorkom je door meteen de gekozen borden te volgen, zoals Parkhaus 3 dus… hoop dat je weer wat wijzer bent…
Okke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?