taxi

• Linda

Deze zomer gaan wij voor de 1e keer naar sardinië nu is mijn vraag is een taxi duur daar want een transfer (neckermann) van het vliegveld naar de plaats van bestemming (is iets van 35 km) kost 50 euro pp en dan is alleen een enkeltje dus met 2 personen zijn wij voor heen en terug 200 euro kwijt.

Dus wie kan ons vertellen of het met een taxi ook zo duur is zoja dan gaan we een auto huren.

Alvast bedankt.

• Immy

Linda, waar ga je heen op Sardinië? En waar land je? Misschien is zelf een autootje huren wel een optie?

• Linda

Hoi Immy,

Wij gaan naar Baia sardinia en we landen op Olbia dus de taxi is duur??

• Immy

Linda, ik heb geen idee hoe de taxiprijzen zijn op Sardinië als ik eerlijk ben. Nu zal het er misschien ook afhangen welke taxi je neemt. En misschien is de bus een optie.

• mari

ik zal het mijn schoonpa eens vragen van de week..

die komt van sardienie..

mari

• Maarten

Ik kan je vertellen je kan goedkoper een taxi nemen! spreek wel van te voren de prijs af! ik woon nu al weer een tijdje hier en heb zelf nooit een taxi genomen, maar ik weet dat de prijzen meevallen! maar een auto huren is natuurlijk zeker aan te raden om alle mooie plekken op je eigen gemak te ontdekken.

gr. uit Sardinie

• steef

Hai!

Ik moest van vliegveld Alghero naar Badesi a mare 90 euro betalen. Dat was ongeveer 1,5 uur rijden Kun je ongeveer uitrekenen wat jij kwijt kan zijn!

Groetjes