In Juli gaan wij 1 weekje naar Sardinië met ons dochtertje van 1 jaar heeft iemand nog leuke tips wat we met haar kunnen gaan doen of bezichtigen.
We hebben ook een auto gehuurt dus we zijn niet aan 1 plek gebonden.
Groetjes
Afhankelijk van waar je zit. Ikzelf richt me veelal op het Noordwesten: Alghero e.o.
Juli zal al erg warm zijn, dus richt je op de stranden voor een verkoelende duik. Ikzelf doe dat graag bij Le Bombarde of Mugoni.
-De koelte van de stad: Alghero, ‘klein Barcelona’, een Catalaanse stad.
-Stintino, in het noorden van het eiland, de mooiste azuurblauwe zee die ik ken.
-Castelsardo, leuk plaatsje
- en verder de auto gebruiken om door het lege land te rijden, maar wellicht dat jullie dochtertje dat inder interessant vindt.
Veel plezier!!
iets verder zuidelijk ligt Bosa, met een erg mooie baai/zandstrand die heel geschikt is voor kids, in de gelaterio vlakbij het heerlijkste ijs, in het piratenrestaurantje de heerlijkste vongole gegeten en de weg van Alghero naar Bosa is een van de mooiste kustroutes die er te vinden zijn (binnenlandweg terug is ook heel fraai trouwens!)
Ik ben het volledig met okke eens ik zou ook voor Bosa-Marina gaan een erg mooi zandstrand…. Verder is bosa een gezellig stadje met mooie winkeltjes en natuurlijk niet te vergeten de gelaterio die okke al zei.. Ik zelf kom uit sindia een klein dorpje ongeveer 10km vanaf bosa… Maar bosa is steeds meer toeristisch geworden de afgelopen jaren…en geef de mensen geen ongelijk om daar een kijkje te gaan nemen… Als je wilt kan ik je foto's mailen van bosa.. Hoor het wel van je…
Fijne vakantie toegewenst op Sardinie jullie hebben een goede keus gemaakt..
Groetjes…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?