vakantiewoning mei 2007

• Suzanne

Hallo,

Ik ga in mei (5-13 mei) naar Sardinie met het vliegtuig en kom aan in Alghero. Ik ben nog op zoek naar een leuke vakantiewoning, maar liefst NIET in een resort; vrijstaand. Waar in Sardinie maakt niet zoveel uit, maar het mag gerust ver weg zijn van de drukte. Wie kan me helpen? Het gaat om 2 volwassenen en een kind van 3 jaar. Suzanne

• Maarten

Ik heb de ideale woning voor je!

Helft van prachtige vrijstaande villa in Pula (Cagliari) direct aan zee gelegen. Het huis is verdeeld in twee gedeeltes waarvan elk 3 slaapkamers met elk 2 bedden. (Evt., extra bedden bij te plaatsen) ,keuken met wasmachine, woonkamer met eethoek zithoek tv, openhaard, ruim privé terras/veranda, compleet met vaste barbecue. Tuin ligt direct aan zee en heeft een eigen opgang naar privé-strandje. In de tuin bevindt zich nog een groot vast palmbladerenzonwering met terras 2 buitendouches en parkeergelegenheid voor 4 a 5 auto's het geheel is compleet omheind en voorziet in ruime mate aan privacy. Ook ideaal om als geheel te huren voor grote groepen/families. Het huis staat in een kleine urbanisatie even buiten Pula ca 2,5 km. Let op: het is raadzaam om over eigen vervoer te beschikken.

mail even of bel met onderstaand tel nummer voor verdere info:

00393463616887 maartendezeeuw@vodafone.it

• hinke

Hallo Suzanne,

Unieke stek bij Porto Ottiolu, 850m van strand. Gelegen op de campagna, rustig maar dichtbij vertier. Het appartement heeft een woonkamer met open haard, keuken, badkamer en 2 grote slaapkamers en terras met buiten douche. Je kunt gebruik maken van een buitenkeuken met bbq, het zwembad met ligstoelen en buitendouches, zonne en schaduwterras.

Er is een grote tuin met voldoende parkeerplaats.

Voor de prijs hoef je het niet te laten!

Voor verder info en foto's mail me hinkekuiper@tiscali.it, bellen kan natuurlijk ook 0039 340 6608759

Hinke