Goedkope vluchten?

• Paolo B te A

Was aan het kijken op Tuifly (ex-HLX) en zag dat de prijzen voor juli (7 heen en 31 terug) behoorlijk hoog waren. In ieder geval hoger dan ik gewend ben.

Weet iemand nog andere vliegmaatschappijen die goedkoop vliegen op Olbia of Alghero?

Ik hoor het graag,

Ciao,

Paolo B te A

• Immy

ryanair. vliegt vanaf Dusseldorf (Weeze) naar Alghero op 7 juli voor 89.99 heen

en op 31 juli voor 49.99 euro weer terug

• Domenico

Germanwings, vanaf Koln/Bonn.

• martin gerrits

Hallo Paolo,

Vlieg met Ryanair naar Pisa en dan met de boot uit Livorno

Groet Martin.

• Paolo B. te A

Ik vond HLX (nu Tui) in prijs gestegen. Was Ryannair vergeten en door jullie ben ik daar weer eens aan herinnerd. Toppie! Het zijn inderdaad beter prijzen.

Bedankt,

Paolo B.

• DoenSardinie!

Inderdaad, de echtgoedkope vluchten van HLX zijn moeillijk te vinden!! zal wel komen door de de overname van TUIFly!!!!!!!

• Vakantie-in-Sardinie.com

Beste Paolo B,

Naast de reeds genoemde maatschappijen gaa per eind april ook Brussel airlines rechtstreeks naar Sardinie vliegen met een totaal van 5 of 6 vluchten per week naar Cagliari en Olbia. Daarnaast kan men ook met de trein gemakkelijk vanuit Nederland, Brussel Airport bereiken.

Indien u meer informatie nodig mocht hebben, neem dan gerust contact met ons op!

met vriendelijke groeten uit het zonnige Sardinie,

Marieke

MMV Reisen Team

• carola fledderus

Hallo,

wij hebben een vakantie geboekt op Sardinië, om precies te zijn in Muravera, nabij cagliari.

Onze vakantie is geboekt vanaf 7 juli en dan 2 weken.

Weet jij of we die dag kunnen vliegen naar cagliari vanaf brussel,en wat de kosten zijn voor 4 personen? 2 volwassenen en 2 kinderen (10,6)

groetjes carola

• Marieke Geurts

Beste mevrouw Fledderus,

Voor meer info en tarieven zou u even moeten kijken op de web-site van brussels airlines.com Voor zover ik weet kan men vanaf eind april op dag ma/di/do/vrij/zat om 10.55 naar Cagliari vliegen met aankomst om 13.25

Veel succes en alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

Met vriendelijke groeten,

Marieke Geurts

vakantie-in-sardinie.com