op zoek naar appartement

• Stefan Smits

Hoi, ik ben op zoek naar een leuk betaalbaar appartement. Aan zee, een rustige omgeving en prachtige natuur. Alvast bedankt Gr Stefan

• Stefan Smits

Ohja het is voor een vakantie van 2 weken, eind augustus. Gr

• DoenSardinie!

Stefan kijk eens op de site www.sardinie.mysites.nl

wij hebben diverse mogelijkheden!

• Erna

Hallo Stefan

Ik weet niet naar welke omgeving je wilt, maar mijn man komt van Sardinië en een dorpsgenoot van hem verhuurt vrij nieuwe ( ± 3 a 4 jaar oud ) compleet ingerichte appartementen ± 100 a 150 van het strand. In het hoogseizoen kosten de appartementen denk ik 400 a 450 euro per week. Het is een redelijk rustig straatje en het is een soort Scheveningen achter Den Haag. Zo moet je het zien. Ze hebben nog geen website. Maar als je er belang bij hebt, moet je mij maar eens mailen. Ze spreken nl. geen Hollands of engels of duits. Kijk anders eens op www.bosa.it

Dat is nl. de stad die 2 km verderop ligt. Het strand zelf heet Bosa Marina.

En……ga je vliegen of met de auto ? Op www.hlx.com kun je soms zelfs GRATIS VLIEGEN. Wij gaan weer in oktober.

Veel succes.

• Corry

Hallo Stefan,

Ons appartement aan de oostkust van Sardinie (goed half uur rijden vanaf Olbia) is vanaf half augustus nog vrij.

Kijk maar eens op www. lacaletta.nl

groet, Corry.

• Giovanna

Vraag eens bij HINKE , zij verhuurt mooie apartamenten voor onze begrippen goedkoop , maar met zwembad.

Heerlijk vertoeven en ze spreektNederlands