rustige stranden?

• Willemien

Hallo iedereen,

Zou iemand mij kunnen vertellen of je op Sardinie ook rustige stranden hebt in Juli? Of is het daar erg druk overal in het hoogseizoen?

Misschien ga ik er dan heen met mijn vriend, maar ik weet weinig van het eiland af, dus ik weet niet zo goed wat we kunnen verwachten.

Dus weet iemand een rustige plek waar het niet al te druk en toeristisch is, maar waar wel een mooie natuur is? En misschien iets cultureels om te bezichtigen?

Bedankt!

Willemien

• DoenSardinie!

Dag Willemien.

Zelfs in Juli kun je hier nog tal van rustige stranden vinden, en wat cultuur betreft, er is hier op Sardinie genoeg te zien en te beleven.

Mocht je meer vragen hebben mail ze gerust naar info@doensardinie.com

ook wat betreft vakantie huisjes of voordelige B&B. Aangezien dit prikbord er puur voor bedoeld is om informatie uit te wisselen, mag en kan ik hier verder niet meer informatie geven, dus dat moet even persoonlijk via de mail!

groeten vanuit Sardinie,

Maarten

• Richard

Ik ben ook benieuwd naar die rustige stranden maar ik wil ook catamaranzeilen heb je tips ???. Wij gaan in juli naar Sardinie maar hebben nog niets geboekt alle tips zijn welkom.

Groetjes,

Richard

• nicole

Wij zijn vorig jaar 3 weken in juli aan de noordkust geweest, het drukste gedeelte, wij hebben iedere dag een ander, heeeeeeeeel rustig strand bezocht. Met de auto heb je keuze genoeg, zelfs in juli!

• Hans

Hallo Willemien,

Wij komen al jaren in het zuiden van Sardinië, omdat daar onze familie woont. Het is echt het uiterste zuiden, ongeveer 65 km van de hoofdstad Cagliari en wel in het dorpje Teulada. De natuur is daar erg mooi en ook de kust met haar schitterende panoramische vergezichten en de nog rustige stranden. Ook is er wat betreft cultuur genoeg te zien. Eigenlijk hoor ik altijd van iedereen die er is geweest dat het er nog zo heerlijk ‘puur’ is.

Ik kan nog wel uren vertellen over de streek daar, maar mocht je interesse hebben dan mail me maar op' genieten@sardinie-vakantiehuis.nl.

Ik hoor het wel.

vriendelijke groeten van

Hans