leuke huizen

• rinske

In juli gaan we (2 volw en 2 kinderen) met het vliegtuig naar sardinie. Omdat wij willen graag veel van sardinie willen zien denken we er over om 3 verschillende huisjes te huren, het liefst 1 in het noorden 1 in het zuiden en 1 in het westen.We willen graag dicht bij zee en grootschalige vakantieparken trekt ons niet. Wie weet nog leuke, huisje voor ons die ondanks dat we wat laat zijn nog beschikbaar zijn.

groeten rinske

• carola fledderus

Hallo,

wij gaan ook in juli naar sardinie, bij cagliari in de buurt. Waar gaan jullie heen en hoe vliegen jullie, want het vliegen naar cagliari blijft beperkt en duur!

• romana

Hoi Carola,

BEn vorig jaar ook geweest en wij hebben gevlogen op Olbia. Het is dan best nog een eind rijden maar nadat we hadden uitgepluist hoeveel het ging kosten en hoeeel gedoe het gaf om direct op Cagliari te vliegen hadden wij het ervoor over. Met de auto over de weg ss131 ben je er eigenlijk zo. Je kan ook de ss125 nemen maar das erg bergachtig en bochtig, niet ideaal als je snel naar je bestemming wilt, wel erg mooi overigens.

Groet Romana

• hinke

Hallo Rinske,

Begin Juli is ons vakantiehuisje met zwembad in Porto Ottiolu (Oostkust) nog vrij.

Zie voor meer info op het forum Casa Li Multi of mail me

Hinkekuiper@tiscali.it

Groeten,

Hinke

• Gea

Hallo,

Ook onze planning is in juli naar Sardinië, bij Cagliari.

In eerste instantie: met Ryanair van Eindhoven-Pisa en dan Pisa-Cagliari (31 juli-14 augustus voor € 309.02)

Nu komt mijn man met het plan, waarom niet met de auto naar Genua, dan over naar Bastia(Corsica) en dan de oversteek Bonifacio-Santa Teresia di Galura en dan naar het zuiden.

Moeilijke keuze hoor. De eerste is sneller, wat ik wel fijn vind en ja de andere lijkt me ook heel mooi, want ben nog nooit in Zwitserland en Italië zelf geweest. Zie je toch wel veel.

Wel lief van hem, dit weekend mag ik beslissen!!

Groetjes Gea

• rinske

hoi gea,

wij hebben nu geboekt voor een vlucht van ryanair vanaf dusseldorf

dat was qua prijs goed te doen.

nu zijn we op zoek naar huisjes op rustige lokaties

we hebben er erg veel zin in!

• Gea

Hallo rinske,

Kijk voor een huisje in het zuiden ook eens op deze site: www.doensardinie.com

misschien dat Maarten nog iets leuks voor jullie heeft.

Groetjes Gea