te laat

• rinske

Misschien ben ik al te laat met boeken maar wij (2 volw en 2 kinderen) willen in Juli nog graag naar sardinie. Zouden er nog leuke huisje zijn? Rustig en bij het strand?

• Romana

Hoi Rinske,

Vroeg me af of je appartementen of echt particulieren huisjes voor de verhuur zoekt?

Ik weet dat er weinig (goede) reisorganisaties wat aanbieden maar ze zijn er wel hoor.

Groetjes Romana

• rinske

wij zoeken een huisje en het is inderdaad moeilijk om iets te vinden. dus alle tips zijn welkom!

• Pieter

Hoi, kijk eens op de site van Fam de Zeeuw zij hebben vele huisjes van Particulieren die zij verhuren ook voordelige B&B . Hun service is fantastisch en voor hulp kan je altijd bij hun terecht. hun site heet www.doensardinie.com

wij zijn begin dit jaar in Sardinie geweest en hebben ook een huis via hun gehuurt.

gr. Pieter

• rinske

Ik heb al het e e a doorgemaild gekregen door de fam de zeeuw. Inderdaad hele mooie huizen. Nu de vliegtickets nog. Best prijzig!

• alysha

Kijk eens op germanwings.de daar zijn vliegtickets goedkoop naar sardinie

• Gianfranco

Hoi Rinske,

kijk een sop www.ryanair.com. Je vliegt dan vanaf Dusseldorf (is niet zo ver) naar Alghero voor zeer lage prijzen.

Groet,

Gianfranco

• hinke

Ons Huis Casa Li Multi staat ook op de site van Maarten.

Groeten,

Hinke

• Sandro

Hallo, ik heb voor vrienden bij Ryanair gekeken voor 17/7 tot 31/7 vanaf vliegveld Dusseldorf/Weeze net bij Venray over de grens naar Alghero heen en terug voor 2 volwassenen en 2 kinderen € 121,00 TOTAAL!! Dat is tich niet te duur geloof ik toch? Een huurauto krijg je voor een week al vanaf € 325,00 voor twee weken € 625,00 (Hertz).

• Maurizio

Is inderdaad niet duur , die vlucht dan! een huurauto heb je al voor minder dan 200,00 kijk maar eens bij de site van www.doensardinie.com even een mailtje sturen en je krijgt binnen 12 uur een exacte prijsopgaaf. en je hoeft niet per se een creditcard te bezitten!