leuke camping voor kinderen v. 17jr en 20jr

• Henriette

Beste mensen,

Onze dochter en zoon gaan ook dit jaar weer mee met ons als we naar Sardinie gaan maar….ze willen wel een camping waar iets te beleven valt voor hun leeftijds categorie.

Zoals b.v. sportieve activiteiten of evt. animatie.

Hoeft niet iedere dag te zijn maar liefst wel een aantal keer per week.

Wie kan ons goede camping tips geven .Alvast heel erg bedankt.

Henriette

• Immy

Henriette, jongelui van 17 en 20 jr zijn niet echt kinderen meer te noemen.

• henriette

Hoi Immy,

Voor mij blijven het mijn kinderen ook al ziijn ze 50 jaar!!!

Maar heb jij nog leuke suggesties/ideeen voor een leuke camping voor mijn zoon en dochter.

• Janina

Hoi Henriette,

Voor grote kinderen is de camping L'Ultima Spiaggia in Barisardo (in de buurt van Arbatax) wel aan te raden.

http://www.campingultimaspiaggia.it/english/menuE.html

gr. Janina

• Immy

ja dat snap ik wel, maar moeten ze op deze leeftijd nog bezig gehouden worden?

La Mariposa in Alghero heeft geen animatie maaar ligt direct aan zee en aan de

rand Alghero met vele leuke winkelstraatjes en terrasjes.

In de omgeving van Alghero heb je de Neptunusgrotten waar je met de boot vanuit de haven van Alghero heen kan, maar ook zijn deze met de auto te bereiken

alleen moet je dan de +/- 656 treden aflopen en later weer opklimmen.

Ook is er vanuit de haven een excursie te doen met een boot die een glazen bodem heeft waardoor je mooie beelden krijgt van onderwater.

• Henriette

Beste Janina en Immy,

Bedankt voor jullie tips.

We willen wat rond trekken en dan is het af en toe toch wel leuk om op een actieve camping tercht te komen,dus ik wil nog wel wat nieuwe adressen verzamelen.

Henriette

• Sandro

In Valledoria ligt een leuke camping waar zover ik weet veel te doen is voor kids van de leeftijd die je hebt aangeduid. Camping La Foce (De Monding). Ligt aan de rivier Coghinas en waar je met camping eigen veertjes over de rivier naar het strand kunt worden overgezet. Er zijn ook duitse en engelse touroperators zo heb je dan ook een internationaal gezelschap op de camping en niet alleen italianen dus het vertier is er in verschillende talen. Kijk op www.foce.it de site is er ook in nederlands.