Snorkelen

• ]Gerard

Beste mensen,afgelopen weekend de overtocht naar Sardinie geboekt,nu ben ik druk bezig om een geschikte camping te vinden gelegen aan een stukje kust waar men goed kan snorkelen.Op de foto´v.d. campings in het No-We ziet het er allemaal heel aardig uit maar heb vorig jaar in Siicilie toch een aantal keren mis gegokt afgaande op de foto´s(m.a.w. in werkelijkheid viel het vaker tegen).

Ik hoop van jullie nog leuke tips te ontvangen.

Grazie ,

Gerard

• Immy

hallo Gerard wat voor soort camping zoek je? Luxe of eenvoudig. Neem je zelf een

kampeermiddel mee of wil je wat huren?

• ]Gerard

wauw,wat een snelle reactie!!

Ik reis met een camper en maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit ,voorkeur voor een eenvoudige camping,

Ben benieuwd !

Gerard

• Immy

Kijk dan eens op http://www.lamariposa.it/ dit is een eenvoudige niet al te grote camping, direct aan zee en aan de rand van Alghero.

• ]Gerard

hoi Immy,

Bedankt voor het adres v.d.camping maar waar het mij om gaat kun je daar snorkelen kan ik niet echt vinden op de website v.d. camping??

• Immy

Wij zijn in 2003 op de camping geweest en hadden van die chloorbrilletjes bij

ons. We zwommen dan naar de rotsen die op zo'n 75 tot 100 meter uit de kust liggen om de golven te breken. En daar kon je hele mooie vissen zien onder water. We hebben zeeëgels en zee sterren gezien. Ik weet niet tot hoe diep snorkelen gaat.