All-inn op Sardinie ??

• Marianne

We gaan elk jaar naar een land met All-Inn,

maar zouden graag eens naar Sardinie gaan , wel in een All-inn hotel resort.

Bestaat zoiets wel op Sardinie ????

Zie de enkele plaatsen wel met hele dure prijzen.

Wat maakt dit eiland zo byzonder dat het zo duur moet zijn ???

Of heeft iemand een tip , want ik wil niet steeds naar de supermarkt of bij het zwembad altijd met een goed gevulde beurs zijn .

• Janina

Hoi Marianne,

Ga eens op de site van Marina Resort kijken, deze ligt in Orosei, ze hebben een zwembad en de zee dichtbij. Prijzen zijn natuurlijk seizoen gevoelig.

Deze resort is wel 3 km van het dorp, maar er rijdt een busje van het hotel.

Langs de zelfde weg ligt nog een een hotel, deze is vorige jaar gebouwd, maar weet niet de naam.

Ook in het dorp is een hotel, ligt direct in het centrum, dus wel veel verkeer.

Kijk op de site van www.Orosei.com. Je komt ze dan wel tegen.

Groetjes, Janina

• Janina

Op de site www.vakantie-in-Sardinie.com, kan men een goed idee krijgen, wat betreft resorts en hotels.

Groet, Janina

• Virgilio

Sardinie is heel mooi maar voor een of andere reden idioot duur. Kijk maar eens hoeveel het kost om een simpel huisje te huren in het hoogseizoen.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding bijzonder slecht.

Het voordeel van dit alles is dat Sardinie nooit toeristisch wordt. Ik hoef gelukkig geen huis te huren omdat ik zelf daar een huis heb staan.