Hallo allemaal.
Wie kan ons iets meer vertellen over camping “le dune”? Heeft iemand er gestaan? We zijn in het bijzonder nieuwsgierig naar de huuraccomodaties. Huisjes en mobil homes.
Groetjes
Jaap
Hallo Jaap,
Op deze site kun je alles te weten komen over de camping “Le dune”.
www.campingledune.it
Zelf hebben wij niet op deze camping gestaan, maar op Capo Ferrato.
De hele kust is bijzonder mooi, je kunt uitstapjes maken naar Muravera, Torteli, naar de rode rotsen in Albatax.
Veel plezier volgend jaar in Sardinie.
gr. Janina
Ik ga normaal gesproken niet iemands schrijffouten verbeteren, maar ik vind dat dat bij plaatsnamen anders is, omdat iemand die niet bekend is met de streek zich misschien sufzoekt naar een plaatsje dat niet ‘bestaat’ . Dus Torteli moet zijn: Tortolì en Albatax is niet de naam van de plaats, maar de naam van een groepje mensen die boottochten maken naar/langs de rotsen van Arbatax (met een ‘r’ ).
Hallo Isabella,
Sorry hoor! Gewoon een typfout. Ik ga al veertig jaar naar Sardinie, dus ik weet ook de plaatsnamen te noemen en te schrijven. Maar het kan een keer gebeuren, je wilt dan snel antwoord geven en je kijkt het schrijven niet meer na.
Dus Isabella, sorry, sorry en nogmaals sorry.
Groet, Janina
Beste Janina,
het is ook geen verwijt, maar wat ik bedoel te zeggen is het volgende, je typt te snel omdat je haast hebt of om wat voor reden dan ook, dat is geen probleem. Het probleem is voor de lezer die (waarschijnlijk) voor de eerste keer naar Sardinie gaat en dan gaat googlen of de plaatsnamen opzoeken op een kaart en het dan niet kan vinden. Ik heb daarom alleen de plaatsnamen verbetert en zal normaal gesproken dus geen taalfouten (die meestal door te snel typen ontstaan) verbeteren.
Snappie?
Hallo,
Ik ben dit jaar samen met mijn gezin op camping Le Dune geweest voor 9 dagen en het is prima bevallen. De mobil-homes zijn ruim, er zit een airco in, aparte badkamer met douche en wastafel. Buiten een leuke houten veranda onder een afdakje met 2 ligstoelen en een eetset.
Op 5 minuten lopen zit je op een heerlijk zandstrand. Het zwembad is ook prima.
De staanplekken zijn ruim te noemen. Er staat een bbq bij de mobilhome, ook handig. Wij overwegen om volgend jaar weer te gaan!
groetjes MartineJaap schreef:
>
> Hallo allemaal.
>
> Wie kan ons iets meer vertellen over camping “le dune”? Heeft
> iemand er gestaan? We zijn in het bijzonder nieuwsgierig naar
> de huuraccomodaties. Huisjes en mobil homes.
>
> Groetjes
> Jaap
Hoi MArtine.
Bedankt voor de informatie. Het klinkt allemaal zeer aantrekkelijk, denk dat we maar gaan boeken.
Met welke maatschappij maken jullie de overtocht, welke vertrek en aankomsthaven? Kan je ons ook iets vertellen over de kosten hiervan?
Groetjes
JaapMartine schreef:
>
> Hallo,
> Ik ben dit jaar samen met mijn gezin op camping Le Dune
> geweest voor 9 dagen en het is prima bevallen. De mobil-homes
> zijn ruim, er zit een airco in, aparte badkamer met douche en
> wastafel. Buiten een leuke houten veranda onder een afdakje
> met 2 ligstoelen en een eetset.
> Op 5 minuten lopen zit je op een heerlijk zandstrand. Het
> zwembad is ook prima.
> De staanplekken zijn ruim te noemen. Er staat een bbq bij de
> mobilhome, ook handig. Wij overwegen om volgend jaar weer te
> gaan!
> groetjes MartineJaap schreef:
> >
> > Hallo allemaal.
> >
> > Wie kan ons iets meer vertellen over camping “le dune”? Heeft
> > iemand er gestaan? We zijn in het bijzonder nieuwsgierig naar
> > de huuraccomodaties. Huisjes en mobil homes.
> >
> > Groetjes
> > Jaap
Hoi Jaap,
wij zijn via Keulen met het vliegtuig naar Olbia gevlogen en hebben op Sardinie een auto gehuurd, dit was bij elkaar 1100 euro voor 5 personen totaal. de autohuur is duurder dan de vlucht, maar je hebt echt een auto nodig daar. Ervaring met een overtocht per boot heb ik niet, dus daar kan ik je niet bij helpen.
Voor ons was het de ideale manier van reizen, nog minder dan 2 uur vliegen en je bent er!
groetjes Martine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?