Gianfranco, volgende keer niet meer zo laf anoniem posten!
kusjes namens velen
ps
Sardinie is prachtig maar ik ben niet lid van een of andere toeristisch commerciele instelling dus mag ik mijn objectieve waarnnemingen plaatsen.
Het antwoord was bedoeld om je een beetje wakker te schudden, ik neem aan dat je trots op je roots bent. Je schrijft altijd heel negatief en dat is niet erg leuk voor de mensen die hier eens komen kijken en graag wat meer info willen hebben over Sardinie.
Ga eens kijken naar een appartement op Terschelling of ergens anders in Nederland en je bent 1,5 keer duurder uit en dan denk ik dat je op Sardinie toch een mooier plekje hebt om je vakantie te vieren.
Groet,
Gianfranco
Ik ben het met Gianfranco eens. Een collega van mij heeft voor 2 weken op Texel gewoon hetzelfde betaald voor alleen een huisje, wij hadden voor dat bedrag wat hij betaalde een complete vakantie op Sardinië voor 2,5 week incl. de dagelijkse boodschappen, uitjes, etentjes en brandstof. :-)
Dan kies ik toch liever voor Sardinië dan dat ik in eigen land op vakantie ga!
Hallo allemaal,
Wanneer je een huisje huurt in Sardinie, ligt de prijs net zo hoog als in andere landen. In Frankrijk betaal je net zoveel voor een stacaravan.
Ga je met z'n vieren, dan is het 100,- euro p/p per week, 20 euro per dag niet extreem duur.
Zelfs op een camping betaal je meer, en met veel minder luxe.
Wat het duur maakt zijn de bootkosten, overnachting, benzine en de tolpoortjes.
vgr. Janina
In juni hebben wij het appartement van Gianfranco gehuurd en het was meer dan geweldig. Een authentiek Italiaans appartement met een grote plaats waar het 's avonds heerlijk vertoeven was. Keurig onderhouden en ook nog gelegen in een prachtig appartementencomplex. We hadden leuke contacten met de buren, géén vakantieganger maar inwoners. Het strand op een paar minuten afstand. Al met al een gedenkwaardige vakantie en NIET DUUR!! Voor de rest bemoei ik me niet met deze discussie maar ik heb dus ervaring met deze verhuurder die bijzonder aardig en voorkomend is en de mensen niet het vel over de neus trekt. Ik vertrek volgende week weer naar Sardinië en kan jammer genoeg zijn appartement niet huren want hij zit er zelf in. Maar ik ga wel even gezellig langs.
gr. Anneve
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?