leuk huisje

• angelique

Hallo,

Wij gaan half oktober voor 2 weken met onze (4 jarige) dochter naar Sardinië. Wie weet een leuk huisje, appartementje of klein hotelletje, heel dicht bij het strand en toch niet te ver van de bewoonde wereld. En dan het liefste aan die kant van het eiland waar de zee wat rustiger is.

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.

Groetjes Angelique

• Gianfranco

Hallo Angelique,

wij hebben een appartementje op de begaande grond in Alghero op loopafstand van strand en centrum. Als je je mailadres geeft dan mail ik je wat info.

Groetjes,

Gianfranco

• angelique

Klinkt goed.

Kan ik jou ergens mailen. Ik vind het niet zo handig om mijn mailadres hier neer te zetten.

Groetjes Angelique

• Gianfranco

Mail maar even naar gbilardi@hotmail.com. Dan mail ik je de info even …

Groetjes,

Gianfranco

• hinke

Hallo Angelique,

Casa Li Multi bij Budoni is vanaf 16 oktober vrij, rustig, gezellig en dichtbij strand en (ook buiten het seizoen bewoond) dorp.

Voor info en foto's mail me even hinkekuiper@tiscali.it of kijk op het forum bij de appartementen ( de foto's daar zijn niet meer recent).

Groeten,

Hinke&Franco

• corry

Kijk eens op www.lacaletta.nl

Ruim appartement, van alle gemakken voorzien in een gezelllig dorp. Gelegen aan een prachtige baai, met strand dat zeer langzaam in zee afloopt.

Uitstekende uitvalsmogelijkheden om Sardinie verder te ontdekken door nabijheid superstrada.

• Virgilio

Probeer via tuifly.com een ticket en een hotel te boeken. Veel leuke hotels en tenminste een schappelijke prijs.

• Anneve

Hallo Angelique,

Ik heb ook gereageerd op “namens velen”daar is mijn mening te lezen. Nog even in het kort voor jou. Wij hebben het appartement van Gianfranco gehuurd, beslist een aanrader. Gewoon een lekker authentiek Italiaans appartement in een mooi verzorgd appartementencomplex. Het is op de begane grond met een ruime plaats. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. De zee, die vlakbij is, loopt langzaam af en dus zeer geschikt voor kleine kinderen. De prijs was meer dan behoorlijk en zeker niet duur.

Veel vakantieplezier.