Alghero of Golfo Orosei

• Maria

Ik twijfel tussen camping La Mariposa bij Alghero of een camping bij Golfo Orosei. Wij zijn met 2 kinderen van 9 jaar. Ik dacht zelf dat La Mariposa wel leuk zou zijn omdat het vlakbij Alghero ligt. Misschien zijn de stranden weer mooier bij Orosei. Maar heb je daar ook voor 's avonds gezellige plaatsjes met winkels/terrasjes. En is camping La Mariposa een massale camping of niet. Wie heeft er nog suggesties voor een camping. Het gaat om een huisje/stacaravan. Le Foce lijkt mij niet zo en Le Dune ook niet echt omdat het niet in de bewoonde wereld ligt.

• Isabella

Hoe weet je eigenlijk dat de campings Le Dune en La Foce niet in de bewoonde wereld liggen?

Maria schreef:

>

> Ik twijfel tussen camping La Mariposa bij Alghero of een

> camping bij Golfo Orosei. Wij zijn met 2 kinderen van 9 jaar.

> Ik dacht zelf dat La Mariposa wel leuk zou zijn omdat het

> vlakbij Alghero ligt. Misschien zijn de stranden weer mooier

> bij Orosei. Maar heb je daar ook voor 's avonds gezellige

> plaatsjes met winkels/terrasjes. En is camping La Mariposa

> een massale camping of niet. Wie heeft er nog suggesties voor

> een camping. Het gaat om een huisje/stacaravan. Le Foce lijkt

> mij niet zo en Le Dune ook niet echt omdat het niet in de

> bewoonde wereld ligt.

• Maria

Dat las ik meen ik op het Sardinieforum. Iemand schreef dat hij daar de leuke stadjes/dorpjes miste en 's avonds niet even een terrasje kon pakken of een ijsje halen. Vandaar.

• Immy

Hallo Maria, Alghero heeft een lang gerekt prachtig strand van zand.

Ook La Mariposa, waar we zelf een aantal jaren geleden een huisje (soort trekkershut) hadden gehuurd, is een leuke camping. Er werd toen niets georganiseerd voor de kinderen maar daar hadden onze kinderen geen problemen mee. Wij waren destijds met 3 volwassenen en 4 kinderen. De kinderen waren

10, 9, 8 en 7 jaar oud. Op enige afstand van het strand liggen rotsen in de zee.

Hier kan je met een duikbrilletje al veel mooie vissen zien. Ook leven er zeesterren en zeeëgels op de rotsen onder water.

Als je meer over deze vakantie wil weten moet je naar de allereerste pagina gaan

daar staat namelijk het verslag van deze vakantie. Je komt hier door steeds op vorige berichten te klikken.