Sardinië 2008

• Doortje

http://www.elizawashere.nl/affiliate/external/eliza.aspx?affid=5&page=/Area/Single/Eliza.aspx?areaId=22

• Marieke

Beste Jos,

Er zijn verschillende mogelijkheden wat betreft de huur van een huis in sardinie. Wij hebben er meerdere in verschillende gebieden van Sardinie. Ook dus kuststrook onder Alghero is interessant en minder toeristisch met mogelijkheid om vanuit hier richting het berggebied te rijden. Ik heb even snel gegeken en een huis op ca. 50 meter van zee, met 3 slaapkamers is beschikbaar voor een prijs van 450,00 Euro tot een max van 750,00 Euro in het hoogseizoen. (helaas heeft u nog geen data doorgegeven).

Een huurauto kan worden geboekt al vanaf 255 Euro per week en direkt op de luchthaven van Alghero worden opgehaald.

Voor meer informatie, neem gerust contact met mij op.

Met vreindelijke groeten,

Marieke

• Maria

Heb even een vraag. Is omgeving Alghero nou echt zo druk en toeristisch. Had camping La Mariposa op het oog omdat wij 's avonds wel graag een gezellig plaatsje in de buurt hebben. Weet niet wat ik kan verwachten qua drukte.

Vind een beetje drukte ook wel leuk, maar om nou hutje mutje aan het strand te liggen is natuurlijk ook niks. Helaas zijn wij genoodzaakt in de drukke augustus maand te gaan volgend jaar. Zit ook wel te denken aan de oostkust maar ben bang dat het daar 's avonds dan zo stil is.

• Immy

Hallo Maria, wij zijn in 2003 op de door jouw genoemde camping geweest en natuurlijk ook op het aangrensende strand. De drukte viel zeker door de week erg mee, alleen ishet in het weekend drukker omdat dan de mensen die in Alghero werken ook vrij zijn en zich dan naar het strand begeven.

De stad Alghero is een gezellige stad, zeker de oude centrum.