vakantie volgende jaar

• ronald

Wij zijn de afgelopen jaren naar mallorca met vakantie geweest in playa de palma.

Houden van excursies maken met de bus of zelf wat ondernemen en af en toe een dagje in het hotel bij het zwembad.

Nu zitten wij er over te denken om naar een iberostar hotel in sardienie te gaan.

Wij kan mij daar meer over vertellen en kunnen wij de zelfde vakantie vieren op sardinie zoals wij gewend zijn.

• Marieke

Beste Ronald,

Om welk hotel gaat het precies? Toevallig Carlos V in Alghero? Ik weet niet of jullie alleen reizen of met kinderen? Anders kan ik ook zeer zeker Hotel Le dune aanbevelen. Voor meer informatie, mail me gerust!

Met vriendelijke groeten,

Mariekeronald schreef:

>

> Wij zijn de afgelopen jaren naar mallorca met vakantie

> geweest in playa de palma.

> Houden van excursies maken met de bus of zelf wat ondernemen

> en af en toe een dagje in het hotel bij het zwembad.

> Nu zitten wij er over te denken om naar een iberostar hotel

> in sardienie te gaan.

> Wij kan mij daar meer over vertellen en kunnen wij de zelfde

> vakantie vieren op sardinie zoals wij gewend zijn.

• ronald

Beste Marieke,

Ik bedoel carlos V, wij zijn in mallorca ook altijd naar iberostar hotels geweest van daar.

Weet jij mee over dit hotel en de omgeving te vertellen.

We reizen met 1 kind van 6 jaar.

gr

• ronald

marieke weet je ook welke touroperator bovenstaande hotels aanbied.:

• Marieke

Beste Ronald,

Ik heb je net een mailtje terug gestuurd, maar weet niet of je hem ontvangen hebt. Misschien dat je me direkt naar info@vakantie-in-sardinie.com kan mailen.

• Marieke

Ik ben zelf nooit in het Hotel Carlos V geweest. Ik weet dat het hotel een aantal jaren geleden geheel verbouwd is en zoals u aangeeft een Iberostar hotel geworden is, al wordt dit niet aangegeven op de site die ik gezien heb: http://www.hotelcarlosv.it/index_uk.htm In Alghero is het waarschijnlijk wel één van de beste hotels.

Zelf ben ik erg enthousiast over de Hotels van Delphina, waarvan er ook een aantal op onze site te vinden zijn: www.vakantie-in-sardinie.com

Zeker met kinderen is Clubhotel Le Dune in Badesi uitermate geschikt, aangezien er indien gewenst van alles voor hun te doen is. Naast dag-, en sportactiviteiten, miniclub, voorstellingen, pianobar en babydance is het er toch “rustig”, en door iedere avond de keuze uit een van de 7 restaurants heeft men het gevoel zich iedere keer ergens anders te voelen. De ligging aan de noord kust, aan zee, is ook perfekt om van hieruit excursies te maken en een bezoek aan Alghero en Castelsardo hoort hier ook bij.Voor meer info: http://www.vakantie-in-sardinie.com/page.cfm?pageid=211

Het andere nieuw complex, vorig jaar geopend, heet Valle dell' Erica en lijkt op Le Dune maar dan een versie luxer en bevindt zich aan de andere kust, onder Olbia. Om een vakantie met het gezin te combineren met relax en SPA is Hotel Marinedda perfekt, terwijl de kinderen zich vermaken bij het zwembad met de miniclub, kunnen de volwassenen gebruik maken van het prachtige beautycenter.

Als u hulp nodig heeft, hoor ik het graag!

Met vriendelijke groeten uit het zonnige Sardinie,

Marieke