Zomer 2008 willen wij naar Sardinie en zijn op zoek naar leuke kleine rustieke campings. Wel met een zwembadje.
Wie kan ons (2 volw en zoon van 8 jaar) helpen.
Beste,
Blij te zien dat er nog mensen nu al enthousiast uitkijken naar hun volgende verkenning. Wij zijn namelijk ook van plan naar Sardinie af te reizen (juli 2008) en hopen kleinschalige campings te ontdekken. Wij reizen weliswaar met een motorhome maar houden van natuurcampings zonder poespas. Ons gezin bestaat uit Marc en Petra , Wiebert(14) en Maud (12). Hebben jullie reeds enig idee, van welke ferryverbinding jullie willen gebruik maken. Jullie mogen ons altijd informatie allerhande doorspelen, zullen hetzelfde doen. .
Eerst gaan we een weekje Zwarte woud verkennen.
Veel plezier.
Hallo Marc,
Wij gaan met de tent en willen in drie weken tijd ongeveer 4 -5 campings aandoen.
We beginnen in Zuid Corsica, maken halverwege de oversteek naar Sardinie en varen dan weer terug naar het vaste land.
Enkele jaren geleden zijn we voor het eerst op Corsica geweest en hebben de overtocht geboek bij www.overtocht.nl. Goed bevallen. Je geeft aan wat je wil en zij zoeken voor jou de beste optie. Ik weet wel dat er nachtboten zijn waar je in je eigen camper/caravan kunt overnachten. Mobylines of corsica/sardinie ferries.
De laatste heeft leuke jackpot aanbiedingen op bepaalde data.
Pas in het voorjaar ga ik informeren naar de verschillende overtochten. Let op, er zit heel veel prijsverschil tussen de verschillende maatschappijen dus het loont om het goed uit te zoeken.
Eerst maar eens de campings, maar Italianen hebben en ander idee over camperen dan wij, vandaar mijn vraag op het forum.
Succes, Janine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?