overnachtingsmogelijkheden

• annet

Hallo,

net een ticket geboekt, voor het eerst naar sardinie!

en ben daarom op zoek naar wat info over overnachtingsmogelijkheden.

heb zelf al veel gezocht op internet, maar vind het behoorlijk prijzig (dit is natuurlijk persoonlijk, maar ben gewend aan lowbudget) en dan bedoel ik dat alles wel rond de 50 euro of hoger ligt voor overnachting.

is dit gewoon zo op sardinie, of zoek ik in de verkeerde hoek als ‘'sardinie-leek’'.

wie heeft wat goede tips?

mag hotel, pension, B&B, appartement of huisje zijn..

ik kijk uit de reacties!

bedankt alvast,

ciao,

annet

• Immy

Waar vlieg je op? Olbia, Alghero of Cagliari? En ga je alleen, met z'n tweeën of met meerdere?

Wil je een auto huren?

Wil je op verschillende plaatsen zitten of juist 1 standplaats en vandaaruit uitstapjes maken?

Wij zelf gaan hier in de meivakantie naar toe.

http://www.agriturismoagave.com/listino_prezzi.php

http://www.campingledune.it/prodotti.php?catalogo=288

http://www.lamariposa.it/tariffe.asp?ver=en (camping waar wij in 2003 waren

aan de rand van Alghero)

• DoenSardinie!

vanaf 35,00 eurp pp kan je hier al goed overnachten incl.ontbijt! mail maar eens met je specifike wensen of kijk op onze website www.doensardinie.com

vr, gr, vanaf Sardinie

Maarten: info@doensardinie.com

• SB

Ik ga ervan uit dat je een auto hebt.

Als je rond rijdt op Sardinie zie je overal wel een agriturismo of pensions met kamers vrij. Vooral in de zomermaanden.

Zou je niets vinden kan je altijd naar een lokale bar gaan en daar vragen.

Meestal weten de eigen bewoners wel wat te vinden.

Weet zeker dat je wat zal vinden.

• DoenSardinie!

Beste SB,

Wij hadden afgelopen zomer(zeker in augustus) al onze accomodaties vol! Ik weet niet waar jij zoal rondrijdt op Sardinie maar om mensen het advies te geven om zo maar op de bonnefooi te vertrekken (i Juli en Augustus) lijkt mij een zeer slecht advies.Natuurlijk ben ik hier dubbel inwant ik zie graag dat de mensen tijdig hun accomodatie boeken, maar de adviezen die hier af en toe gegeven worden stroken niet met de werkelijkheid! ik heb het idee dat steeds meer mensen zich opwerpen al zogenaamd “Sardinie Kenner” terwijl ze al wel 3 keer op Sardinie zijn geweest.

Ook voor diegene die hier al tientallen jaren komen is het natuurlijk duidelijk dat er de afgelopen erg veel veranderd is. De zomer maanden zijn gewoon erg druk geworden mede door de steeds lager vluchtprijzen.

• SB

Wij zijn altijd in de omgeving van Ogliastra.

We zien altijd wel iets vrij staan en de lokale bevolking weet ook altijd wel iets te vinden.

En als ik mijn familie vraag of er in de omgeving iets vrij is weten ze ook altijd wel wat. Zeker bij de Agriturismo's.

Ik snap dat jij anders denkt. Je wilt natuurlijk je huizen verhuren. Vind ik ook wel vrij logisch.

Trouwens je hebt een hele mooie site met mooie huizen. toppie

• DoenSardinie!

Dank je voor het compliment! en wat betreft het verhaal van die huurauto ben ik helemaal mee eens! enkele van onze klanten hebben ook van die vervelende dingen meegemaakt, daarom zijn wij zelf op zoek gegaan naar betrouwbare partners!

• SB

Ik zal ff via jullie site reageren.

• Leon Bruinen

Weet niet of je al voorzien ent maar als ik je een tip mag geven

kom naar il Tramonte eenleuk betaalbaar B&B in Castelsardo.

Castelsardo is een leuk goed te berijken stabje in het noorden van het eiland vlak bij een paar belangrijke bezienswaardigheden.

het heeft een mooi kasteel, strandjes e een leuke haven.

kijk maar eens op google earth.

je kunt opgehaald worden van het vliegveld.

Leon