Wie weet waar ik een auto kan huren zonder creditcard en zonder enorme borgsommen overal is de borg rond 1000 euro..
Het gaat om 2 weken in juli en vliegveld alghero..
Wie helpt mij.
Hallo,
wij kunnen u wel helpen aan een huurauto met een borg van € 500,00 dit geldt echter alleen via vliegveld Cagliari of vliegveld Olbia.
Wat een mogelijkheid kan zijn is met de bus van Alghero naar Cagliari of Olbia te gaan (verzorgt en voor €20,00 pp) en op het vliegveld van Cagliari of Olbia kunnen wij zorgen dat er een auto voor u klaar staat.
Ersilia de Zeeuw
www.doensardinie.com
Ga onder de vliegvelden kijken , daar waar je aankomt ,,,,
we hebben altijd gehuurd ,
maar nooit geen borg betaald .
Vraag anders eens bij Hinke ,, zij verhuurt apartamenten op sardinie , maar helpt je ook verder met andere problemen .
Dus vraag eens naar Hinke op deze site of kijk onder startpagina vakantie verbllijven in Ottiolu.
Ze weet je echt wel verder te helpen
Succes en fijne vakantie gewenst
Wij huren al jaren elke vakantie een auto. Bij verschillende bedrijven. We kijken altijd welke het goedkoopste is op dat moment.
Je komt er niet onder uit om borg te betalen. Het lijkt me ook heel normaal als jij iets leent van een ander dat de ander ook zeker weet dat jij het terug brengt.
Daarvoor is de borg.
Zonder borg zal je nooit een auto kunnen huren bij een bedrijf.
Mijn creditcard kost mij 35€ per jaar.
Hiermee sta ik borg bij het bedrijf en hoef dus geen contante borg te betalen.
Het bedrag wordt via de creditcard gereserveerd en zodra de auto wordt ingeleverd en alles is in goede staat wordt het bedrag weer vrij gegeven.
Het goedkoopste autoverhuurbedrijf op dit moment is autoeuropa.
(let op geen europcar)
Als je goed oplet bij de verschillende bedrijven zie je veel prijsverschillen.
Let vooral op eigen risico, kosten tweede bestuurder, wat gebeurt er bij pech of een aanrijding, hoe lang duurt het vordat je een vervagende auto hebt etc.en de vraag is wil je met je je koffers sjouwen naar het verhuurbedrijf of wil je voor de aankomsthal in je huurauto stappen, geen gedoe bij het inleveren met kleinen krasjes etc.
Dan kan je soms wel eens 18 tot 30 euro per week goedkoper uitzijn, maar de vraag is of dat op een totaal budget van je vakantie wel verstandig is om daar op te besparen! wil je dat. dan is autoeurope wel te doen! kies je voor zekerheid en berouwbaarheid dan niet!
Ik had laatst vergeleken met een ander verhuurbedrijf.
Het was voor de helft goedkoper zelfs met extra verzekering.
Met Avis heb ik vorig jaar grote problemen gehad. Terwijl ik een extra verzekering had moest ik uiteindelijk nog van alles betalen terwijl ik de auto had laten maken in de garage.
Daarbij moest ik nog eens € 180 extra betalen voor een pompje wat helemaal niet functioneerde bij lekke band. Maar omdat we het uit de verpakking hebben gehaald heb ik het moeten betalen. Een reserve band zat er niet in.
Je moet maar ergens in de Gennargentu staan.
Bij Autoeuropa had ik de laatste keer wat krassen en het was helemaal geen probleem.
Het ligt er maar aan wie je juist voor je hebt.
En er zat een reserve band bij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?