auto huren

• Maarten de Zeeuw

Ik zag op de site van Budget dat zij voor een Fiat Punto per week € 68,00 meer rekenen dan wij!

gr. Maarten

www.sardaholiday.com

• francesca

das toevallig!!! wij gaan ook via dusseldorf, zullen we dan maar een rode roos in onze knoopsgaten doen?? hahaha kunnen daar gelijk kennis maken met elkaar

groetjes francesca

• nadesha

Ciao francesca,

Haha ik ben er gek genoeg voor hoor…

Hoelang ga jij?? Wij gaan 2 weken tot 31 juli en we gaan in een hotel in Bosa…waar ergens ga jij?

groetjes nadesha

• francesca

DIT GA JIJ NIET MENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wij gaan ook tot de 31 juli en wij zitten heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dicht in de buurt

wij gaan naar sindia een dorpje waar mijn familie woont en dat is ong. 14 km bij bosa uit de buurt!!!!!!!!!!!!!! hoe laat vlieg jij????

saluti da francesca

• francesca

dat zal zo maar kunnen maar jullie hebben als nadeel dat je op alghero vluchthaven een auto kunt huren maar wel met creditcard ………. en die heb ik niet!!!!!!!das jammer voor ons

• nadesha

ciao,

Wij vliegen om 18.25uur…en jij?

Vlieg je alleen of met familie? Ik vlieg met man en 2 kids van 6 en 8..

Heb je trouwens nog gekeken naar de huurauto??

groetjes

• francesca

wij zitten dus bij elkaar in het vliegtuig!!!!!!! ik ga met man en 2 zonen van 8 en 12 jaar en we nemen mijn schoonmoeder ook mee.

we gaan dit weekend een auto huren…

huren jullie ook een auto???

groetjes francesca

• nadesha

hi,

Wat gezellig dat we bij elkaar in het vliegtuig zitten…

Ik ga ook dit weekend auto boeken denk bij budget..

En wie weet zien we elkaar op het vliegveld en bosa marina…laat het wel omroepen in het vliegtuig mevrouw francesca, maar ja kan jou ook niet missen met man 2 zonen en schoonmoeder daarbij is het vliegveld klein dus kan niet missen..Waar woon je trouwens in nederland? Wij wonen in Losser..

groetjes

• francesca

hallo daar,

wij wonen in Almelo dus ook niet zo ver bij jullie uit de buurt…….

we zullen jullie zeker zien in dusseldorf (is de 1ste keer dat we via dat vliegveld vliegen)dus zullen we elkaar daar zeker tegenkomen….

lachen toch

groetjes francesca

• nadesha

Hai,

'

Wij hebben al eerder gevlogen via dusseldorf…

Nomaal gaan we altijd met de auto maar omdat we nu maar 2 weken gaan vliegen we…

Mag ik vragen of jullie alletwee italianen zijn?

Wij komen alletwee uit sardinie ik uit Bosa en mijn man uit Alghero..

WE hebben dit jaar voor bosa gekozen om daar in een hotel te gaan ik wil lekker op mijzelf zijn en doen wat we willen en dat kan niet altijd als je bij familie bent…

Ga jij naar familie toe?

groetjes