Wij zijn op zoek naar een leuke camping in de buurt van Golfo aranci. Wij komen namelijk aan om 20.30 uur en willen dan snel een camping hebben. Daarna willen we aan de oostkant verder reizen. Wie heeft er tips?
Bij voorbaat onze dank.
Hallo Geert en Mariet,
Een camping plm 12 km van Golfo Aranci is: www.campingcugnana.it, de andere is ongeveer 25 km beneden Golfo Aranci. Deze camping heet: www.camping-tavolare.it.
Misschien zijn er nog meer, dat weet ik zo niet, je komt ze vanzelf tegen, als je de kustweg volgt.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, heel veel plezier op Sardinie.
Janina
Hoewel wij niet zo zeer thuis zijn in de campings lijkt het mij verstandig om eind juli zeker te reserveren indien mogelijk!
want hoewel het hier inderdaad een rustig eiland is, is de maand augustus juist een zeer drukke maand, veel mensen van het vaste land komen naar hier om hun vakantie te vieren maar ook de Sardijnen zelf hebben in augustus massaal vakantie. Met name het noorden zal drukker zijn dan het zuiden. in ieder geval veel plezier met de voorbereidingen en alvast een fijne vakantie gewenst.
( het is hier nu al zeer warm, overdag rond de 35 graden en snacht niet onder de 22 graden, gisteren even een klein regenbuitje geweest)
Groeten vanuit Sardinie
Maarten
www.sardaholiday.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?