vragen

• ludmila

hallo wie kan ons helpen aan wat goede tips ik wil met mijn man in juni voor de eerste keer naar sardinie gaan wij willen graag aan zee zitten wij houden van wandelen snorkelen zwemmen en zoeken een geschikte plek voor dit liefs een apartement 2kamers wij weten helemaal niets dus graag goede ideeen.evt autohuur voor een paar dagen gaan ca 2wkn vr gr

• Wilbert Geers

Beste Ludmila,

Wil je 2 weken op dezelfde plek of wil je op 2 plekken… Ik zou dan bijvoorbeeld kiezen voor Alghero en de 2e week voor bijvoorbeeld Olbia of Cagliari. Het hangt een beetje af van welke luchthavens te vertrekt en aankomt. Maar het overal wel mooi, met allerlei soorten stranden en veel blauw en helder water!

Zie ook onze ervaringen op http://www.sardinie-info.nl

• ersilia

Hallo,

je kunt altijd kijken op www.sardaholiday.com en als je wilt combineren Noord en Zuid kunnen wij je ook helpen in samenwerking met Sardotravel, wij hebben accommodaties in het zuiden en enkele in het noorden en zij hebben nog diverse andere accommodaties in het noorden.

ersilia

• Sara

Beste Ludmilla, ik weet niet of je al iets gevonden hebt aangezien je bericht van oktober is. Als je nog nog zoekene bent is ons huis misschien een idee. Het is een mooi en komfortabel huis aan de zuid-oost kust in Sardinie, heel dicht aan zee met zicht op strand en bergen. Je vind alle informatie op mijn website www.villasonja.it

Wij zijn particulieren. Mocht je nog vragen hebben dan kun je me bellen of mailen.