RyanAir goedkoop geboekt: Brussel Charleroi - Alghero

• Sander

Vorige week boekte ik voor de herfstvakantie van dit jaar 8 vliegtickets bij RyanAir, vertrek vanaf Brussel Charleroi naar Alghero. Vertrek 17 oktober, retour 24 oktober.

Per persoon was de kale ticketprijs 19,99 Euro enkele reis. Ik heb er per persoon 1 koffer bij geboekt (incl. airport checkin) en priority boarding. Reisverzekeringen hebben we allemaal, dus die heb ik achterwege gelaten. Met de boekingskosten van 10 Euro p.p. meegerekend (trouwens wel sneaky dat die pas helemaal achterin het boekingsproces worden vermeld! En ook vreemd dat dat 10 Euro PER PERSOON moet kosten terwijl je alles online boekt en automatisch verwerkt wordt) was ik voor 8 personen retour 944,64 Euro kwijt, dus 118,08 Euro p.p. Ik vind het wel een heel gepuzzel bij RyanAir met al die losse onderdelen, maar al met al denk ik dat we een goede prijs gescoord hebben.

Vraagje: heeft iemand nog tips over parkeren bij Brussel Charleroi?

• Pierre Thijssen

Hallo

Het parkeer terrein is niet al te groot, ik praat wel over 2 jaar geleden

Ik laat mij in juni hierna toe brengen door mijn zoon wij wonen in Amstenrade Limburg

Greetz Pierre

• Pierre Thijssen

Hallo Sander,

De parkeerplaats is niet te groot (2 jaar geleden )

Wij laten ons brengen door onze zoon, 1 uur rijden vanuit Limburg

We wonen in Amstenrade in de buurt van Sittard

Greetz Pierre

• Berry

Hi Sander,

Vlieg in de meivakantie ook met Ryan-air vanaf Charleroi naar Alghero. Net als op al die vliegvelden vind ik ook op Charleroi het parkeren prijzig. Als ik vanaf Brussel vlieg parkeer ik over het algemeen in Zaventem en neem dan de trein of Dusseldorf de skytrain, 1 halte, naar het vliegveld, scheelt +/- E 65,- voor 1 weekje. Ben er nog niet achter of dit voor Charleroi ook mogelijk is, volgens mij gaat er geen trein heen.

Groeten Berry

• Laura B

Binnenkort vliegt RayenAir ook via Eindhoven naar Alghero

• Rina van S

weet iemand vanaf wanneer Ryan vanaf Eindhoven gaat vliegen naar Alghero, en zo ja, zou je dan kunnen omboeken?

• Erik O

Als je die laatste 10 euro per persoon wilt voorkomen, moet je even gaan naar de volgende site:

http://www.bartfrouws.nl/2009/03/tip-geen-creditcardkosten-met-ryanair-dankzij-visa-electron/

Hierop staat vermeld hoe je een ‘digitale debitcard’ aan kan maken, door middel van overboeken van geld van je reguliere creditcard naar deze digitale kaart. Als je vaak vliegt met Ryanair scheelt dit al snel wat eurootjes.