(nieuwe) fiat 500 huren...?

• Sander

Hoi,

Het lijkt ons leuk om een of meerdere Fiat 500's te huren (nieuw model) tijdens onze vakantie in oktober dit jaar.

Nu werkt het bij 9 van de 10 autoverhuurbedrijven zo dat je niet weet wat voor merk/type auto je daadwerkelijk krijgt, omdat je een klasse boekt die meerdere merken/types vertegenwoordigt.

Weet een van jullie een manier om toch specifiek die ene leuke auto te pakken te krijgen? Het is tenslotte een italiaanse auto. En zoja, wat de kosten daarvoor zijn voor 1 week? Misschien een van de prikkers met locale connecties?

Alvast bedankt,

Groet,

Sander

• Gianfranco

Hoi Sander,

aangezien je in oktober gaat kun je je fiatjes ook wel op het vliegveld regelen denk ik. Het is buiten het hoogseizoen dus ik denk dat je keuze zat hebt …

Groet,

Gianfranco

• Sander

Het is dan wel herfstvakantie in Nederland, bij het boeken van onze vakantiewoning stuitte ik al op een volgeboekte villa. Begrijp ik uit jouw antwoord dat de nieuwe Fiat 500 in ieder geval wel een veel geziene huurauto is op Sardinië?

• Gianfranco

Ik denk als je er zeker van wilt zijn dat je een fiatje krijgt het niet via een website moet doen maar op het vliegveld zelf. Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat het je lukt …

Groet,

Gianfranco

• Maarten

Dag Sander,

Je hebt ondertussen al een bericht van ons gekregen, maar een fiat 500 is een auto die gewoon slecht verhuurd wordt, en dus geen goede investering voor een verhuurmaatschappji! ik heb zoals je mij vroeg even wat navraag gedaan, maar er is hier op vliegveld Elmas geen een maatschappij, die zoveel van die autoootjes heeft rondrijden. als je nu de moeite wilt nemen om bij diverse verschillende maatschappijen te huren dan geef ik je nog een kans(je) en dan kom je inderdaad op het verhaal van wat Gianfranco al zei, ga naar het verhuurkantoor vertel wat je wilt en kijk of het lukt! maar ja de periode is natuurlijk niet gunstig, betrefende de vaakantie in Nl en Dld.

succes

Maarten

www.sardaholiday.com

• Sander

Beste Gianfranco en Maarten,

In ieder geval bedankt voor jullie hulp. De herfstvakantie is nog ver weg, mocht je nog een andere optie ontdekken hoor ik het graag. Ik wacht nog eventjes met reserveren, wie weet waar ik nog tegenaan loop.

De Fiat Panda is tegenwoordig ook best een leuk autootje trouwens, en hoewel op dezelfde carosserie gebouwd als de 500, wel ruimer van binnen.

• Sander

Als ik op Google intik:

rent “fiat 500” Sardinia

Dan heb ik al meteen in de bovenste 3 links evenzoveel opties te pakken om een Fiat 500 te huren vanuit Alghero!