welke keus/weg

• marja

beste sardinie kenners

De zoveelste vraag om wat en hoe te doen,maar door de beschreven schoonheid van sardinie weet ik nu niet wat ik het beste kan doen.

Dit wordt onze eerste keer sardinie.

Heb alle forum berichten uitgeplozen en wil heel sardinie welzien .

plan is : auto huren in Alghero( 9 dagen) en inleveren in Cagliari. is dit slim??

wij (man+vrouw 50 +) houden van natuur ,geen drukke steden en mooi lui strand).

We gaan 2-11 juni.

Kan iemand mij een tip geven hoe we 't beste kunnen reizen.

en is er ergens een BB aan een stil strand ??

alvast mijn dank

marja

• Sara

Beste Marja,

Ik denk het moet kunnen om een auto te huren in alghero en bijvoorbeeld in te levren op het vliegveld van Cagliari. Ik huur meestal bij www.rent.it en www.easycaritalia.it, deze zijn redelijk goedkoop.

Ik kan jullie mijn huis te huur aanbieden in juni, het ligt in het prachtige park Torre delle Stelle, het huis is confortabal ingericht, heeft een prachtig uitzicht over de baai en omliggende bergen, en in juni zal het strand praktisch leeg zijn. Neem een kijkje op onze website www.villasonja.it waar alle informatie beschikbaar is over de omgeving, prijzen en condities, beschikbaarheidskalender alsmede een utigebreid fotoalbum.

Ik ben Nederlandse en wij zijn particulieren. Mocht je verder nog informatie nodig hebben dan kun je zeker kontakt met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Sara

• Margriet

Hallo Marja,

ook wij hebben rondgetrokken van BB naar BB. Wij hebben een cirkel gemaakt vanuit Alghero, en het noordelijke deel van Sardinie bekeken. Agriturismo Bainas in Bosa is ons toen goed bevallen. Niet pal aan het strand, maar aardige mensen, nette kamers en goed eten. Ook willen wij nog een keer terug voor het zuidelijk deel. Fijne vakantie!

>

>

• Margriet

Via www.agriturismodisardegna.it, en www.sardegnaturismo.net kun je ook veel informatie verkrijgen.Margriet schreef:

>

>

>

> >

> >

• marja

Beste sara

Dank voor je aanbod om evt jullie huis te huren.

had gehele site al afgesnuffeld en was t al tegengekomen.

ziet er prachtig uit.

wij willen echte rondtrekken.liefst van B@B naar de volgende.

misschien weet je nog een paar hele mooie stekjes??

dank voor je antwoord.

marja

• marja

Beste margriet.

dank voor berichtje.

ga verder opzoek naar deze mooie plekjes.

Marja