Gezocht, tip huur leuk niet te duur vakantiehuis

• Berry

Hallo,

De eerste week van mei ga ik, 2 volwassenen & 2 kinderen (7 & 9 j), naar Sardinie. Kan iemand nog een leuke niet te dure vakantiewoning aanbevelen, bij voorkeur in het oosten of zuiden.

Alvast bedankt voor de tips.

m.v.g. Berry

• Nina

Helaas is ons aanbod vooral in noord/west Sardinie. Wellicht is er een vakantiewoning te vinden bij onze “collega's” in het zuiden. Neem eens een kijkje op www.sardaholiday.com.

m.v.g. Nina Nurra

www.sardotravel.nl

• joyce

Hallo,

Heb je wel eens op de site van D-reizen gekeken. Particuliere huurwoningen.

Deze zijn allemaal in het zuid-oosten van Sardinie. Heb ik ook al twee jaar gedaan.

• Corry

Aan de oostkust van Sardinie, slechts 60 km. ten zuiden van Olbia hebben wij een ruim en comfortabel appartement in La Caletta.

Kijk voor alle info over het huis, omgeving en prijzen op www.lacaletta.nl

Als je meer info wilt, mail me gerust.

met groet,

Corry

• Corry

kleine aanvulling: het is een 3-kamer appartement, voor 4 tot 5 personen.

• Berry

Hallo Joyce,

Bedankt voor de tip. Heb inmiddels een particulier huisje via de D-reizen site aan de oostkust van Saradinie in Sant Maria de Navarrese gehuurd. Ik ben benieuwd.

m.v.g. Berry

joyce schreef:

>

> Hallo,

>

> Heb je wel eens op de site van D-reizen gekeken. Particuliere

> huurwoningen.

> Deze zijn allemaal in het zuid-oosten van Sardinie. Heb ik

> ook al twee jaar gedaan.

• Berry

Hallo Corry,

Bedankt voor je aanbod, maar mijn voorkeur ging uit naar een huisje op de begane grond en heb dit inmiddels gevonden in Santa Maria de Navaresse.

Met vriendelijke groeten,

Berry

• Niels

Voor een leuke vakantie woning in pula, iets ten zuiden van cagliari kan u even contact opnemen via; jmtenboekel@hotmail.com

• Berry

Hallo Niels,

Bedankt voor het aanbod, maar heb vorige week net een huisje via de D-reizen site geboekt.

m.v.g. Berry