Zijn er al veel campings op Sardinië waar je kunt internetten via WIFI?
Ben erg benieuwd.
GW
Sardinie is net een echt land!!
Zelf ben ik niet zo'n kampeerder, maar ieder zichzelf respecterend hotel, B&B en Agriturismo heeft een wifi internet dekking, dus kan je er toch van uit gaan dat het op de campings ook wel zo zal wezen. Ik weet niet hoe dit in andere landen is geregeld op campings maar het zal hier op sardinie niet veel anders zijn!
Trouwens het is hier eindelijk lekker weer! ik kan de korte broek weer aan!!
Groeten vanaf Sardinie
Maarten
Maarten,
ik weet niet of we het hier over hetzelfde hebben. Wat jij bedoeld is waarschijnlijk, dekking met een stickie (van Vodafone/TIM etc) en dus bijna overal dekking.
Ik heb het gevoel dat GW bedoeld, WIFI, dus een internetpoint, zoals bijvoorbeeld op de luchthaven. Ik ben eerlijk gezegd nog geen camping tegengekomen, die dit biedt. Misschien zit ik er naast hoor, en bedoeld GW wél wat jij zegt. Dan heb ik niks gezegd.
groeten van een zeer winderig en fris Noord-Sardinie.
Nina
Nee hoor, Ik heb het niet over GPRS of UMTS maar gewoon WIFI, er zijn echt genoeg campings, hotels, B&B etc. die dit bieden, b.v. Camping Flumendosa te Pula, of Camping Torre de Chia in Chia. Sterker nog er zijn huizen die wij in de verhuur hebben waar je via een open verbinding vanuit een nabij gelegen bar gratis kunt internetten. Wat ik wou zeggen dat het hier niet echt anders is dan elk ander willekeurig land, Sardinie is gewoon een wel ontwikkeld land en heeft ook echt internet, Ook WIFI.
Ha hier is de wind gaan liggen, morgen maar even het zwembad weer opbouwen;)
gr. Maarten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?