wandelen

• Sardinia4all

Beste Corry,

Ik weet niet of u de italiaanse beheerst, maar hier treft u meer info aan over de excursie mogelijkheden in de omgeving van Iglesias: Sulci-Iglesiente

Zelf heb ik meer ervaring met het ruige binnenland zoals de omgeving van Oliena. Hier wordt o.a. onder begeleiding van een gids deze

excursie aangeboden:

ENVIRONMENTAL ARCHAEOLOGICAL ITINERARY: VALLEY OF LANAITTO - TISCALI

Tijdens deze excursie vertrekt u per jeep richting Tiscali (ca. 40 km. afstand heen + 40 km. terug) en

maakt u een uitdagende wandeltocht van ca. 2 uur heen en 1.30 uur terug inclusief:

Excursie naar het nuraghe dorp van “Sa Sedda and sos Carros ”

Bezoek aan de grotten van “Sa Oche”

Bezoek aan de waterbron van Su Gologone

Vertrek: 9 .00 uur vanaf de Piazza Santa Maria Oliena

Duur: halve dag

Moeilijkheidgraad: Tourist, eenvoudige routes op max hoogte van 200-400 meter (off route)

Benodigdheden: sport/wandelschoenen, sportieve kleding, 1 liter water

Voor meer informatie adviseer ik u mij een e-mail te sturen.

Met vriendelijke groet,

Marieke Geurts

• tkriek

Hi Corry

In het zuidwesten, vlak bij Iglesias, ligt Fluminimaggiore. Het gebied van de Fluminese is erg mooi om te wandelen en er zijn trajecten uitgezet die je kan belopen. Wat meer informatie staat op deze pagina http://www.tharros.info/ViewText.php?id=1140&lng=nl . Er is ook een boekje (in het italiaans) en er is een site van de toeristische cooperatie die excursies organiseert.

• Simone

In april is er een nieuwe gids van Sunflower uitgekomen met 6 autoroutes en 22 wandelingen. Sardinie, 20 euro, in het engels.

Ik vind hem super. Er staan ook wandelingen met kaartjes in de buurt van Alghero in.

Succes! Ik ga in de zomer.

• gerard

Ga 24 mei naar Sardinie bezoek de volgende plaatsen ieder voor 4 dagen heeft iemand tips voor mij voor de volgende plaatsen

alghero,latzoroi,connesa,benetutti.

• Herman van Raalte

Simone, je bent laaiend of de Sunflowergids in het engels van Sardinie. We hebben minder goede ervaringen met andere landen. Mijn vragen zijn: hoe lang ben je er geweest en hoeveel dagen heb je gewandeld en jheb je nog andere info bemachtigd.

Gr.,

Herman