Overnachten Alghora

• Sprankel

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een leuke, niet te dure, overnachtingsmogelijkheid voor eind april voor 4 nachten in het liefste Alghora. Tot 50 euro per nacht? als daar mogelijkheden voor zijn..

Wie heeft leuke tips? Wie heeft ervaring met de 2 persoonscabin of caravan op de camping? Ik heb gelezen dat de ligging wel goed is, direct aan het strand, maar dat er verder achterstallig onderhoud is.

Alvast bedankt..

• Ersilia

Kijk eens op de site van www.sardaotravel.nl , hun bieden leuke en betaalde accommodaties aan in de buurt van Alghero!

Ersilia

• mirese

je kunt ook kijken op www.hostels.com

succes!

• sprankel

Bedankt..we zijn er nog steeds niet uit. heeft iemand in een bed en breakfast in het centrum gezeten voor een niet te dure prijs?

• Ersilia

www.sardotravel.nl

kunnen je zeker verder helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Simon

wij hebben gezeten bij Magralu. In 1 woord fantastisch, viel qua prijs ook wel mee.

Kijk op www.bbplanet.it om te zoeken

• Ruud

Ik krijg de indruk dat jij aandelen hebt in Sardotravel.nl

• Sander

Dit klopt, maar is ook openbaar te zien want als je op Ersilia's naam klikt komt het emailadres van Sarda naar voren. Het zou alleen handiger zijn als ze in de “wij-vorm” schrijft, dan snapt iedereen meteen hoe het zit.

• Nina

Ersilia heeft geen aandelen in Sardotravel. Sardaholiday is het bedrijf van Ersilia en hun manier is vergelijkbaar met onze manier van werken, maar dan in het zuiden.

• Maarten

Hmmm. Ik wist trouwens niet dat jullie al aandelen uitgeven??? is de beursgang nu al een feit. Haha snel gedaan joh..

Groet uit het zuiden.

Maarten ( ook niet van Sardotravel)