vlucht ryanair

• Anne

Wie vliegt er ook met ryanair terug van alghero naar weeze aankomst 23.20 uur in juni.

Deze vlucht gaat dus niet meer door, heeft iemand al iets gehoord?

• Gianfranco

Hoi Anne,

heb je een bericht gekregen van Ryanair dan? Ze geven je toch verschillende opties bij verandering van tijd of datum?

Groetjes,

Gianfranco

• marja

wij gaan 2 juni heen en 13 juni terug naar Weeze

niets gehoord van ryanair.

volgens mij geven ze dat door op je e.mail

• Takkie

Kijk even op: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=30484

Gr Ton

• leon

Vandaag bekend dat er gewoon vanaf Weeze wordt gevlogen.Wij gaan van dinsdag 12 tot zat 16 mei.

• Anne

Nee ik had geen bericht gekregen van ryanair, maar ik had onze vlucht opgezocht en kon deze nergens meer vinden, achteraf een beetje te voorbarig.

Wij gaan van 20 juni -2 juli. Gelukkig gaat alles gewoon weer door.

• louis

Hallo Leon,

Wij gaan ook op 12 mei maar wel tot 19 mei, 16 mei is er toch geen terugvlucht vanaf weeze!!!!

Ik ben nog op zoek naar overnachtingen(niet te duur), wie kan mij een tip geven, ik wil met de auto het noorden verkennen, wie heeft nog aanraders.

Gr, Louis

• Nina

Beste Louis,

16 mei gaat er ook gewoon een vlucht van Alghero naar Weeze. Ze vliegen iedere dinsdag, donderdag en zaterdag.

Voor een overnachtingsadres in het noorden, kun je op onze site kijken, wellicht zit er iets voor je bij. (www.sardotravel.nl)

groet, Nina

• leon

Louis,

We zijn in jun 2005 met de auto gegaan wat ik mooi vond is de Magdelena- argipel( hoop dat ik het goed schrijf) je gaat daar met de boot heen, super!!

Algehro is ook heel mooi, leuk strand relax.

Succes , en fijne vakantie.

Ciaoooo Leon

• louis

Leon,

Bedankt voor je snelle reactie, de eilandengroep had ik ook al op mijn velanglijstje staan. Is er in de buurt van Porto Torres nog wat leuks te zien?

Gr, Louis

P.S. misschien tot ziens op de luchthaven