bonnefooi

• berry

Hallo,

we gaan met 2 personen van 18-25 juni naar sardinie, we willen op de bonnefooi gaan , is dit mogelijk ?

gr berry

• Laura B

Hoi Berry,

Ja hoor, ruimte zat nog voor het hoogseizoen :)

Zeker als je met z'n 2en bent.

grtjes en veel plezier in S.

• Maarten

Ligt er wel een beetje aan wat je verlangt! uit zeeeeeer betrouwbare bron weet ik dat dit zeker dit jaar niet het overal het geval zal zijn!!!!

maar ja Sardinie is groot en er zijn veel mogelijkheden wat overnachten betreft dus een slaapplaats zal je altijd wel vinden. Maar als je wat meer wensen hebt dan enkel een bed zal ik toch maar eens van te voren her en der rondkijken! het is maar een tip!

Groet vanaf een nu al redelijk druk Sardinie. ( en bovendien eindelijk is het mooi weer)

Maarten

• Erwin2

Hallo,

wij (2 personen) zouden ook op de bonnefooi met huurauto willen rondtrekken, maar dan wel van 28 juli tot 6 augustus. Is er in die periode goedkope accomodatie te vinden? Ik denk aan hostal, hotelletje, kamer, BB. Onze eisen zijn minimaal, als we maar een bed hebben.

Als laatste alternatief zijn er de campings. Daar een twee persoonstentje bijzetten zal wel helemaal geen probleem zijn veronderstel ik?

Groeten

• wilbert geers

De periode die je noemt is ongeveer de drukste en er zijn campings waar het dan erg vol is. Sardinie en Corsica trekken dit jaar toch al meer toeristen.

Lees hier wat ik er over heb geschreven.