boot huren

  • jan

    Hallo,

    Wij gaan over drie weken voor het eerst naar Sardienië en verblijven voorral in het noorden van het eiland.

    Is er ergens een mogenlijkheid om een rubberboot (zodiac) te huren en zo ja is er een website of adres van.

    Alvast bedankt.

  • gianfranco

    Hallo Jan,

    vast wel, waar ga je precies heen?

    Groet,

    Gianfranco

  • jan

    Wij zitten in de buurt van Oristano, ik heb inmiddels wel begrepen dat Sardinië erg groot en uitgestrekt is….ik nam vaker mijn Zodiac mee naar Corsica, dat was dus makkelijk.

    Ik wil dat gesleep niet meer dus is huren voor een paar dagen een optie.

  • Maarten

    Dag Jan,

    BIj Oristano ligt het kustplaatsje Torre Grande, aan het einde van het dorpje Torre Grande heb je een weg die naar de haven lijdt, ( het is een kleine ietwat rommelige jachthaven) maar hier verhuren ze boten! of ze een website hebben dat weet ik niet ( denk het eigenlijk niet)

    Overigens is Oristano meer Zuid dan Noord! ;)

    groeten uit Sardinie

    Maarten

  • jan

    Hey Maarten,

    Ik zal er eens heen gaan, bedankt voor de info.

  • justib

    Ga in september ook naar Sardinie..

    Ben een redelijk ervaren zeiler. Zou graag met mijn vriendin een dagje zeilen op een klein bootje.

    Niet een groot jacht. Heeft iemand een idee waar ik zo'n bootje kan huren voor een dag(deel).

    Hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen. Want via het internet is er niet veel info te vinden.

    Groet,

    justin

  • wilbert geers

    Wij hebben ons ook murw gezocht toen wij een bootje wilde huren in het Noord -Oosten. Niemand kon ons vertellen waar. Zelfs de zeilschool wilde ons geen boot verhuren.

  • Maarten de Zeeuw

    Ligt er een beetje aan waar je bent op Sardinie!

    Bij Cagliari het Poetto strand, vindt je in “Marina Piccola” zowel een zeil /surfschool als een bootverhuur. Direct vooraan vanaf richting stad. Inderdaad is via Internet weinig te vinden maar als je een beetje rondtoert en rondvraagt vindt je wel wat. btw ik weet dat er in Villasimius ook bootverhuurbedrijven zijn deze vindt je waarschijnlijk redelijk makkelijk als je in de buurt van de haven bent.

    Groet vanaf een zonnig en warm Sardinie.

    Maarten

  • lenson

    Maarten de Zeeuw Schreef:

    ——————————————————-

    > Ligt er een beetje aan waar je bent op Sardinie!

    > Bij Cagliari het Poetto strand, vindt je in

    > “Marina Piccola” zowel een zeil /surfschool als

    > een bootverhuur. Direct vooraan vanaf richting

    > stad. Inderdaad is via Internet weinig te vinden

    > maar als je een beetje rondtoert en rondvraagt

    > vindt je wel wat. btw ik weet dat er in

    > Villasimius ook bootverhuurbedrijven zijn deze

    > vindt je waarschijnlijk redelijk makkelijk als je

    > in de buurt van de haven bent.

    >

    > Groet vanaf een zonnig en warm Sardinie.

    >

    > Maarten

    Hallo!

    Is een rijbewijs verplicht? Kan je iets meer zeggen over de prijs?

    Grtz