Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en zal me even voorstellen.

Ben 34 jaar en half italiaanse, mn vader komt van Sardinie uit het bergdorpje Bono genaamd.

ben getrouwd ook met een half italiaan, en zijn familie uit Taranto waar ik overigens nog nooit ben geweest. schaam schaam

We hebben samen drie kinderen van 6, 8 en 15 en hebben een vrij druk leven kan ik wel zeggen.

Vroeger als kind reisden mn ouders en mn broertje en ik iedere grote schoolvakantie naar Sardinie en bleven daar dan ruim 5 weken

en kampeerden dan eigelijk altijd in het wild en stonden dan ook op de mooiste plekken, we stonden ook altijd vast een paar weken op Porto Ferro

waar we dan altijd weer oude bekenden tegen kwamen. Geweldig was dat, stonden samen met italiaanse families met van die lange tafels waar savonds de verse vis die dezelfde dag was gevangen op de bbq belanden en er werd tot diep in de nacht gezongen en gitaar gespeeld:)o. Veel familie bezoek, dat ook, veeeeeel zitten in de keuken of in het gangetje waar het dan nog een beetje uit te houden was, op van die veelste kleine kabouter stoeltjes. Mijn ouders hebben nog wel een paar jaar alleen gekampeerd toen mn broer en ik het huis uit waren maar mn moeder had het wel gezien op gegeven moment. Ik ga nog regelmatig met mn vader een paar dagen heen om mn oma te bezoeken en de rest van de fam. Afgelopen februari ben ik ook weer geweest met mn man en vader en moeder. Gister heb ik via Ryanair voor ja ik geloof het nog steeds niet van zaterdag19 sep tot en met dinsdag 22 sep een retour geboekt voor 40 euro, voor zn tweeen !!!!ik stond echt te gillen want ja zeg nou zelf, dat kan je niet laten liggen.Oma past op de kids hebben we geregeld en wij er even tussenuit We vliegen vanaf eindhoven en komen rond 20.00 u aan op Alghero, wil eigelijk in eerste instantie een hotel voor de eerste nacht in Alghero boeken maar dat ken ik inmiddels wel, dus eigelijk leuker om mischien toch ergens anders een lief hotelletje te boeken wat niet te ver rijden is vanaf het vliegveld. Heeft iemand een idee???? Ik heb nog geen idee wat we allemaal gaan doen,maar in ieder geval genieten. Maar tips zijn welkom voor leuke hotelletjes, stukje rijden geen bezwaar maar ook weer niet te lang want 2,5 dag is daar weer te kort voor. En ja voor wie er nog een paar dagen tussenuit kan en wil zou ik zeker even kijken bij ryanair.

Groetjes Claudia