Hai Maarten,
ik bedoelde de huisjes costa paradiso oftewel vacanze wordt het ook wel genoemd, staat op de arke.nl site en die van de jong intra. Inmiddels durven wij het niet aan om naar dit complex te gaan. Te slechte recensies, www.zoover.nl staat het heel slecht aangeschreven.
Wat betreft op 1 locatie zitten, waar dan het beste, ik wil namelijk het onderste uit de kan halen. Ik wil wat van alles zien. Laat ik het zo zeggen, wij zoeken baaitjes waar je heerlijk kan snorkelen en waar iemand die slecht ter been is ook kan komen. Mijn moeder gaat mee en die kan van de auto uit een klein stukje lopen oftewel met de rolstoel daar naar toe gereden worden. Zij kan ook niet een lange tijd maar op het zand cq strand liggen. Dus vandaar de vraag over de voorzieningen.
Ik weet niet of je Corsica kent qua stranden, maar mocht dat zo zijn, dan zoeken van die baaien zoals bij Porto Vecchio of zoals bij Porto.
Die lange stranden zoals Scheveningen, Calvi vinden wij vreselijk, saai en voor de kinderen (onze dan) niets te doen. Snorkelen is onze lust.
Wij zoeken gewoon een simpel verblijf voor ons zessen, maar een beetje huis is peperduur, eur 700 voor een week en dan nog van alles erbij vind ik nog al wat.
Maar als dat normaal is dan zijn wij snel uitgesproken en moet ik mijn maatstaven aanpassen. Of het gewoon laten overgaan en later met de caravan ooit gaan.
Nogmaals een huisje, appartement, kamers huren in het midden van het eiland is ook goed, als het maar een goeie uitvalspositie is voor het eiland te verkennen. Dat doen wij met Curacao ook altijd, de ene dag dat strand de andere dag weer iets anders en ga zo maar door.
De hond gaat inmiddels niet meer mee, te heet en voor haar wordt het te veel.
Nou hopelijk kan je me verder helpen.
groetjes
patricia