Sardinië Prikbord

• Enrico

Ik weet niet met welk doel het Sardinië prikbord ooit gestart is maar ik neem aan om objectief informatie te geven aan Sardinië liefhebbers en/of potentiële reizigers.

De laatste tijd lijkt het prikbord meer op een platform om op een drammerige manier accommodaties en diensten aan de man te brengen. Op zich is er niets mis met je diensten aan te bieden als dit tenminste relevant is voor de vraag of opmerking. Er wordt vaak niet eens ingegaan op de vraag.

Wat mij betreft spant Italie2go hierbij de kroon. Deze firma/persoon voegt helemaal niets toe aan Sardinië informatie, maar probeert alleen klanten te ‘ronselen’ en geeft daarbij onjuiste informatie over Sardinië!

Ten onrechte ontstaat hierdoor mogelijk het beeld dat Sardinië een soort Turkije is waar je aan je arm restaurants en winkels in wordt getrokken. Dat zou toch zonde zijn?

• simon

Het Sardinie Prikbord is dus niet bestemd voor dit soort zielige opmerkingen

• Maarten

Enrico,

Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, hoewel ik zelf ook af en toe wel eens wat reclame maak. Maar de kracht van dit prikbord is zowieso al een beetje verdwenen.

Ik ben de berichten van italie2go eens gaan bekijken maar ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt.

Wat betreft de verkeerde informatie, is mij ontgaan en een beetje reclame voor Sardinie kan juist geen kwaad denk ik.

Veel mensen op Sardinie proberen een inkomen te generen uit het toerisme, gun mensen dit inkomen!

Ik weet niet welke Enrico je bent, wellicht ken ik je. Maar ik en de lezers hier op dit prikbord weet/ weten niet precies wat jouw relatie is met het eiland en of je hier woont of niet, wat je eventuele werkzaamheden zijn hier op het eiland ( als je hier al woont) . Mischien als je hier wat duidelijker in was kunnen zij ( en ik ook) je opmerking in dit geval, maar ook je overige bijdrage op dit prikbord beter plaatsen. Bovendien begrijp ik je opmerking over Turkije en restaurants niet? wellicht heb je helemaal gelijk maar een beetje duidelijker zijn zou hier op zijn plaats zijn.

In ieder geval een vriendelijke groet vanaf een besneeuwd Sardinie

Maarten

Sardaholiday;)

• gianfranco

De kracht van een prikbord is dat mensen hun ervaringen delen en niet als er een vraag wordt gesteld dat er meteen weer gerefereerd wordt naar iemands eigen bedrijf. Je merkt dat heel veel mensen daardoor afhaken! Natuurlijk kun je wel eens reageren maar italie2go komt af en toe eens langs om weer eens wat reclame voor zich zelf te maken en voor de rest absoluut geen nuttige info.

Ciao Gianfranco

• Maarten

Jullie hebben helemaal gelijk, ik spreek dat ook niet tegen.

Maar ik snap de ophef over italie2go niet!

zij hebben het afgelopen 4 keer een berichtje op het prikbord geplaatst ik vindt dit weinig schokkend.

En die Turkije vergelijking snap ik helemaal niet, maar ja daar wordt geen uitleg overgegeven.

bovendien als je hun site bekijkt hebben ze ook niets te bieden, laat ze lekker. en voor diegene die wel relevante denkt te hebben laat het vooral horen.

Gr.Maarten

• Daniela

Ik snap de discussie wel. Ik snap heel goed wat Enrico bedoeld. Je hoeft alleen maar de vraag en antwoorden te lezen, en dan snap je het volgens mij heel goed. Het gaat 9 van de 10 keer over hetzelfde, jezelf profileren en niets anders. Concrete antwoorden worden er niet gegeven. Ja,..verborgen in een antwoord en tegelijkertijd je eigen site aan de man brengen.

Maar…. het is hier niet anders dan op andere fora,…je word er soms doodziek van. Geef antwoord op de vraag, zonder reclame over jezelf te maken, dan ben je pas goed bezig. Ik walg ook van alle verborgen, of niet verborgen reclame. Een forum is er om antwoorden te geven op vragen, niet om reclame te maken als er niet om gevraagd wordt.

Indien men vraagt om een appartement in het zuiden, dan geef je antwoord als je iets te bieden hebt. Is de vraag vanuit het noorden, dan geef je antwoord als je iets te bieden hebt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Als je het niet weet, dan zeg je niets! Laat de rest lekker achterwege! DAAR is een forum voor. Informatie daar gaat het om en geen reclame voor jezelf, indien er niet om gevraagd wordt.