Henk,
Het gaat er niet om wat ik prettig zou vinden, ik houd het alleen maar bij de feiten. Wat jij allemaal roept zie ik nergens terug, ik krijg het gevoel dat jij het prettig vindt om deze onrust te zaaien.
Enrico,
Ik lees de kranten, en meld simpelweg wat daar in staat, eventueel stuur ik een link mee! dat zijn de feiten! en niet de vage bewoording van jou. dat is om de hete brei heen draaien. Ik roep niet zo maar wat, waar haal je het lef vandaan!
jij moet eens antwoorden op vragen die je gesteld worden en zelf niet zo maar wat roepen! je geloofwaardigheid wordt behoorlijk aangetast!
succes met je verhuurwerk!
Henk
Beste Sarda.
ja hoor, maak je geen zorgen. Het is nog steeds zoals het is en was. Ik ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat Ryanair je laat weten wanneer de vlucht niet doorgaat. Het enige wat ik heb gehoord is dat Brussel (Charleroi) gaat verdwijnen (let op: ZOU KUNNEN verdwijnen, niets is zeker), de rest ABSOLUUT nog niet (ik spreek nu even vanuit Nederlandse begrippen)! Maak je geen zorgen. Deze topic was een storm in een glas water, zoals wel vaker met topics over vluchten van Ryanair. Geniet van je voorplezier om te komen en niets anders!!!
groeten, Nina
Voor wie geinteresseerd is in de discussie tussen Regione Sardegna en Ryanair het volgende. De Regione heeft een belang moeten nemen van 70% in het bedrijf dat het vliegveld van Fertilia beheert wegens financiele problemen. Ze kwamen er achter dat Ryanair volgens contract miljoenen toegestopt kreeg om op Alghero te vliegen en dat vindt de Regione niet prettig. In wezen worden maatschappijen als Ryanair gesubsidieerd om op Alghero te vliegen en de kosten voor de passagiers laag te houden. Tenslotte is Sardinie een eiland en de enige manier waarop je het kunt bereiken is per vliegtuig of per boot. Deze subsidies worden natuurlijk betaald van Italiaans belastinggeld. Dit zal de Regione in 2010 10 miljoen euro gaan kosten, vandaar dat ze zoeken naar een oplossing om deze uitgaven naar beneden te brengen. Als dit niet met Ryanair lukt dan wel met andere maatschappijen zoals Easy Jet of Air One die nu door het contract tussen Fertilia en Ryanair benadeeld worden. Er zijn dus nog onderhandelingen gaande waarbij beide partijen het onderste uit de kan proberen te halen.
bron: http://lanuovasardegna.gelocal.it/dettaglio/articolo/1862181?edizione=EdRegionale
Ja dat klopt, maar dat was al een tijdje bekend, tenminste dat gaf Nina ook al eerder aan.
Maar dat staat los van het feit of de provincie geld wil blijven pompen in maatschapijen als ryanair. Op dit moment heeft Ryanair nagenoeg het alleen recht op Alghero, en de provincie betaalt mee. De discussie is dan ook Gaat de provincie op deze manier door ja of nee? Zo niet dan overweegt ( beter gezegd ,“dreigt”) ryanair om te stoppen of eventueel te minderen. Het zijn twee verhalen die hier in dit onderwerp een beetje door elkaar lopen geloof ik!
Henk
Ze hebben al vluchten geschrapt. Wij hadden van woensdag 14 t/m woensdag 30 juni geboekt en kregen een omzetting naar 2 dagen later. Toen we het nakeken bleken alle woensdagen te zijn geschrapt. Wel vervelend als je net 2 verschillende appartementen voor een week hebt geboekt! Gelukkig was het nog vroeg genoeg om e.e.a. om te zetten. Nu hopen we maar dat het bij de woensdagen blijft.
Tja, er is inderdaad wel degelijk wat aan de hand! Maar als je dat hard op zegt zijn er steeds mensen die dit bagataliseren of proberen te ontkrachten. en vaak om hun eigen handel te promoten. we moeten gewoon zien hoe dit afloopt. de laatste woorden zijn er nog niet over gezegd. Maar op dit moment is niets zeker met Ryanair. Een voordeel kan zijn dat zodra Ryanair besluit te stoppen of te minderen er ruimte vrij komt voor andere prijsvechters. Dit is eigenlijk ook precies wat de provincie wil!
Henk
er is inderdaad zeker wel wat aan de hand, dat is volgens mij ook nooit beweerd. Het was de titel van dit topic, waar men (en ik ook) vooral over zijn gevallen. Maar goed Cappellacci gaat volgens La Nuova Sardegna van vandaag weer in onderhandeling met Ryanair, wie zal zeggen waar dit toe zal leiden.
En nee Henk, het gaat niet alleen om onze eigen handel, wanneer wil je dat nou eens begrijpen? Wij kunnen wonen en handel drijven waar we willen, desnoods op het continent. Het gaat hier om de economie van heel Sardinië en niet alleen van Noord.
http://lanuovasardegna.gelocal.it/dettaglio/cappellacci-a-ryanair:-vediamoci-subito/1870272
groeten, Nina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?