Het word een beetje onaardig hier op het prikbord! waarom is dit?
Veel van de schrijvers die de naar het lijkt de aanval op mij geopend hebben, of die anderen mensen of bedrijven in discrediet brengen door onjuiste berichten over hen te plaatsen ( Ik doel nu even op Enrico en Italie2go). Zijn naar mijn idee alleen maar bezig om dit Prikbord en zijn informatieve karakter om zeep te helpen.
Er komen op eens allemaal namen tevoorschijn die nog nooit een bericht geplaatst hebben en die nu op eens een mening hebben die van nog al negatieve aard is. Ik heb zo mijn vermoeden dat dit door een en de zelde persoon in scene gezet word. Maar wie ?? dat is de vraag. Ik heb Enrico gevraagd om uitleg te geven over zijn aantijgingen omtrent Italie2go, maar daaar wordt vervolgens niet op gereageerd. Dat is vreemd want juist hij geeft aan dat dit prikbord een informatief karakter zou moeten hebben waar mensen duidelijke antwoorden op hun vragen krijgen. En dat gebeurt dus niet! wel als er een vraag gesteld wordt over het noorden van Sardinie, dan kunnen mensen hem wel even een prive berichtje sturen voor meer info! ja haha is dat geen reclame?
Er zijn een aantal mensen hier op Sardinie die weten wie ik ben en hoe ik in mekaar steek! die hebben of gebruik gemaakt van mijn adviezen en hulp, of vragen mij hierom. Ik heb dit altijd gedaan en waar nodig zal ik dit ook blijven doen, omdat ik denk dat Sardinie nog veel te bieden heeft zowel voor de toeristen als voor ondernemers en of dat nu in het noorden is of in het zuiden, het zal mij werkelijk worst zijn!
Er is genoeg plek voor iedereen! gun mekaar het licht in de ogen! heb ik ook altijd gedaan en dat helpt je zelf, maar anderen ook.
Maarten