sardinie begin april

• Alicia

Hoi! Iedereen

Ik ga begin april een weekje naar sardinie, vlieg op alghero, ben wel van plan een beetje in de noordelijke contreinen te blijven. Hoe is het weer in het algemeen begin april?

Ik wil graag een beetje rond kunnen reizen, is dat een beetje te doen met de bus? Heb geen rijbewijs namelijk…

Verder leuke tips zijn natuurlijk altijd welkom! Ik ben een keer in de zomer geweest en heb toen voornamelijk strand gezien, prachtig natuurlijk maar ik wil ook wel andere dingen zien…

Groetjes!

Alicia

• Eva

Hey! Ik ga overmorgen ook naar sardinië, ben er nog nooit geweest, heb je enkele tips voor me? Ik ga met de rugzak.

Groetjes,xx

• tkriek

Hi Alicia

Het lijkt me dat er rond Alghero al genoeg te doen is zonder erg ver te hoeven reizen. De Grotte di Nettuno kan je met een georganiseerde excursie bereiken, genoeg stranden, genoeg te doen in Alghero zelf, en natuurlijk niet te vergeten de site van Palmavera. Als je dan toch iets verder wilt kan je ook naar Stintino of richting Castelsardo, dat is met openbaar vervoer nog wel te doen maar je moet je van te voren goed informeren over vertrektijden en rekening houden met een halve dag reizen.

Anderen hebben waarschijnlijk ook genoeg suggesties voor Alghero en omstreken.