weer Sicilie/Sardinie april/mei

• Greetje

Kan iemand mij vertellen of het weer op Sicilie of op Sardinie beter is eind april/begin mei.

En is het vergelijkbaar met Menorca in april ? Bedankt alvast !

• willy

Hoi Greetje,

ik ben een keer in mei naar Cagliari geweest, en toen was het lekker weer ( 18-20 graden), 's avonds koelt het wel iets af en dan heb je een truitje nodig.

Dan is het eiland ook mooi groen en staan de oleanders in bloei en omdat de temperatuur lekker is kun je ook alles mooi bezichtigen en rondreizen.

Krijg nu alweer zin om te gaan.

Groetjes Willy

• Sardinia4all

Ik weet niet hoe de temperaturen in Menorca zijn in April/Mei, maar zoals Willy ook al schreef zijn in Sardinie de temperaturen in die periode zeer aangenaam!

Groetjes uit Cagliari waar we al sinds een paar dagen van een helder blauwe lucht en een heerlijk zonnetje genieten,

Marieke

• Erna

Hallo Greetje,

Wij hebben een “abonnement” op Sardinië en ik kan je verzekeren dat het weer rond die periode ideaal is.

Met wat geluk kunnen de temperaturen overdag wel rond de 25 a 27 gr. liggen. Uiteraard koelt het 's avonds nog wel wat af.

En, wat Marieke ook al zegt, het eiland is dan echt fantastisch van kleur. En dan het eten…………….zoek de restaurantjes in de dorpen. Erg goedkoop en lekker. Maar naast het geluk kun je natuurlijk ook pech hebben dat het misschien iets regent.

Die garantie kan niemand je geven. Zelf gaan we weer op 8 mei. Ha…..was het maar vast zover.

Groetjes, Erna

• wilbert geers

Vorig jaar waren we er een week vanaf 30 april. We begonnen met 14 graden en eindigde elke dag een graadje of 2 hoger. Met 25 graden namen we weer afscheid van Sardinië op de luchthaven van Cagliari. In deze weken is het eiland prachtig!

• ikke

hoi, ligt dat in Sicilië ja toch? Fijne vakntie toe gewenst en geniet van het mooie weer!

X